Kara şovalye Yükseliyor filminin fragmanları her platformda patlıyor. Ama beklentim nasıl yüksek...
Dedim ille de bu filme gideceğim...
Gittim, gittiğime hem değdi, hem değmedi. Sinema salonu berbattı, ses sistemi olsun, ışıklandırması olsun. Sinemadan soğumama sebep oldu. Film bittiğinde gece saat 1 idi. o gece yürüyerek eve gitmek zorunda kalmıştık, gece saat 2 buçuk idi eve geldiğimizde.
2018'di sanırım upgrade filmine gitmiştik... O günden sonra bir daha sinemaya gitmemeye karar verdim, focusu bozuk filme ayarsız ses basmaları + 30 dk reklam izletilmesi...
Geçen haftasonum gittim. 2 Yıldır gitmemiştim ve o kadar özledim ki anlatamam. Spiderman No Way Home izledim. Ve hüngür hüngür ağladım. Her Spiderman filmini severim ama bu beni en çok etkileyen ve üzen oldu aralarında. Sinemada izlemenin keyfide başka tabi. Resmen görsel bir şölendi.
Pandemiden önce gitmiştim. Soruyu okuyunca uzun zamandır gitmediğimi fark ettim. Tiyatroya arada gidiyorum; sinema için de yağmurlu günlerin gelmesini bekliyordum, unutmuşum.
Ayy çok tşekkür ederim stres üzüntü mideye vurunca 3. günde fenalaştım filme giderim diyordum çok istiyordum hatta son ana kadar yetişirim dedim ama 2 tane iğne vurdular hastanede sabaha kadar uyumuşum.. ☺️
pandemi basladigindan beri hic gitmedim ki asgari her ay en az iki film izlerdim fakat nedendir bilmem boyle aklima gelen birseyde degil sanirim pandemi onuda unutturdu :)