Bazen sezon arttırmak için aynı konuyu sar babam sar :) başlamışsın bir kere izlemesen de olmuyor😀 ama 7-8 sezonda biraz show ya :) sizce maksimum bir dizi tadında bitirmek için kaç sezon olmalı?
Şimdi Narcos dizisi 3. sezon oldu. 3. sezon bence gerekliydi çünkü Cali Karteli cidden dünyanın kusursuz işleyen ve aklın erişebileceği son nokta olan bir teknolojik organizasyondu. Bunu çökertmek Medellin kartelini çökertmekten çok daha zordu. 3. sezonda birtakım değişiklikler olsa da bence 4 veya 5 sezon olsa çok daha iyi olurdu. İnsanlar Calinin nasıl bir organizasyon olduğunu daha detaycı görürdü..
Konusuna göre değişmek ile birlikte bence iyi bir dizi kesinlikle 3 sezondan aşağı olmamalı..
Bir dizi maksimum 5 sezon olmalı. 5 sezon çekip tadında bitiren çok güzel diziler var. Mesela La Casa de Papel, bir sezon daha çekilseydi; iyice zırvalayacaklardı çünkü beşinci sezon ikinci kısımdan sonra zoraki cektikleri belli oluyordu. Aynı şekilde yine bilimkurgu efsanesi Fringe, 5 sezon oynadı ve bitirdi. Çünkü hikayede başka konu kalmamıştı. Konu kalmadığı hâlde sırf izleyici kitlesi var diye dizi çekmenin sonu hüsran bence..
En fazla 4 ya da 5 bence. O kadar zorlama oluyor ki gerçekten ve mecbur bitirmek zorunda hissediyorum kendimi. Şimdi tek sezon süren dizilere taktım mesela.