
#LacivertGandalf
Not: Ben izledim, bence oldukça iyiydi.

Ne güzel sormuşsun sen öyle sıfır spoiler djsjdj.
Senin sorun benimkinden güzel olmuş.
Filmi izledim çok beğendim.
Ön yargı ile gitmiştim filme, fakat hayran olarak çıktım.
Hiç tanıtım felan izlemedim, sinemanın önünden geçerken tesadüfi gördüm girdim.
Ön araştırma olmadığı için film beklentimden fazlasıydı, fazlasıyla etkileyiciydi.
Yapmışlar bu işi 👍
Felaket tarafından Spider Man hastasıyım, Spider Man dediğin zaman bende akan şelaleler bi durur. Yatağım, oyum, buyum her şeyim Spider Man'lı fakat son çıkan filmlerini izlemedim. Artık nasıl bir bunalımda, depresyondaysam... Sen düşün..
Çok da iyi değildi gerçi, kaybın yoj
Cevap
30Cevap
Henüz izlemedim siteye düşmesini bekliyorum valla
henüz izlemedim
ama çok fazla izleyeceğim film var vakit bulursam hepsini aynı günde izleyeceğim artık
Bu farklı bir film ama
bir filmde 3 tane örümcek adam olması gerçekten filmi farklılaştırır :D
ya güzeldi de sanki beklediğime tam değmemiş gibi, bir şeyler eksikti. eyvallah çok güzeldi (tobey❤️) senin için çok bekledim be adam 🥺
Valla ya Tobey adamdır, diğerleri itici
İzlemedim.
Süper kahraman filmleri hiç ilgimi çekmiyor hocam
Bi ara bende sevmezdim de aslında izleniyor ya
Zamanında izledim. Mantıksız gelmeye başladı.
Koskoca ülkenin ordusu, asayişi yok mu da batman vs adalet sağlıyor 😊
Çok anlamsız valla
İşin aslı öyle de napacan işte çok kurcalamıyorum ben.. 😄
Keyif alıyorsan sıkıntı yok 😀 saygı duyarım 😀
Sağolasın 😄 ergence biraz ama izleyecek film yok xd
Venom iyiydi
2. internete düştü
İzledim önceki filmleri izleyip seven bu filmide sever ama önceki filmleri izlememiştim birisi sevmeyebilir
Doğru çünkü hikaye akışı var
Marvel filmlerini severim. Bunu izlemedim ilk fırsatta izleyeceğim
Hayır izlemedim. Marvel bıraktım. Sağolsun içine ettiler
Evet, Tobey Maguire için izledim..
Güzeldi ancak The Amazing Spider-Man 3 geleceği söylentileri var. Andrew Garfield ile devam edeceği vesaire.
İzlemedim. Pandemiden sonra sinema salonuna hiç gitmedim
Kızımla izleyecektik ben yoğun olunca sattı beni arkadaşıyla gitti😃
O kadar güzeldi ki offf. Her anlamda doyurucuydu. Sanki bir filmde 30 filmi izlemişim gibi
İzledim neskafe gibi 3 in 1 anlar çok güzeldi.
Haklısın reis
Çok kavgalı dövüşlü filmleri sevemiyorum
Çok kavgalı dövüşlü değil
Rica ederim
şu 105 aslında 15 yaşmıydı :)
Ne alakası var? Çocuk filmi değil ki?
Hayır izlemedim. Netflix de var mı?
Bilmiyorum onu, ben sinemada izledim 😄
Yükseltin beklentilerimi yükseltin...😠😡🤔
Süper film reis ama 😃
Haklısın ya Matrix’ e gittim çıkışta ağlayacaktım dudjddjdj
Hayır izlemedim izlemeyide düşünmüyorum
Niye ya 😕
Evet He He 😔
İşte bu be djdjd
Farkındayım djdjjd
Teşekkür rdjdjdjdj
İzlemedim😱
Nasıllll 😧
🤯🤣
Yok izlemedim gandalf yaşayan bir ölüyüm de..
ağlarım
Evet efsane ötesiydi.
Bugün sinemada izledim :)
Ben aşırı aşırı beğendim. Filmden memnun döndüm, herkese izlemesini tavsiye ederim.
son zamanlarda izlediğim en iyi filmdi tobey ve andrew için gittim.
Kardeşim izledi
Beğenmiş mi
Evet, sonunda hatta gözleri dolmuştu xd
Yok Artık djdj
Jsksks eh daha küçük
Hayır
Zaman bulursan izle reis
Zaman varda spider man pek ilgimi çekmiyor açıkçası, şey soracam venom ile ilgili bir detay var mıydı filmde venom serisini bitirdim ve venom 2 son sahnede spider man gözüküyordu tv ekranında
Reis olayı anlamadın ne soruyorsun?
Ne mi soruyorum diyorum ki venom 2 de son sahnede after credits olarak spider manı gösterdiler. Şimdide yeni spider man filmi vizyona girdi. Bu spider man filminde eddie brock ile ilgili bir şey var mıydı yani venomla
Yok ilgisi yok onla
Teşekkür ederim reis daha önce hiç spider man filmleri izlemedim ama buna bakacağım
Bi bak seversin ya
Geceye izleyecem reis
Okumak önemli, filmin başındayım şu an cevapladığınız için teşekkür ederim
Venom 2 dede spider sahnesini öyle göstermişlerdi az kalsın film bitti diye kapatıyordum
İzledim.
Beğendin mi
Beğendim kardeşim. Efektleri güzel bu film serisinin. Yönetmeni iyidir yani.
Tabi tabi
İzlemedim.
Tamam
Daha izlemedim
İzle kral beğenirsin
Muhakkak :) vakit bulursam
Şeytan diyor daya spoilerı 😅🤣
İzlemedim izlicem bir ara
Hayır izlemedim ama izlemek istiyorum 😍
Sevmiyorum bu tarz filmleri.
Hayir izlemedim henüz ama kaçmaz izlerim ❤️
Hayır izlemedim ama kötü diyorlar
Hayır ama izleyeceğim
Hayır bu tıp filmler pek ilgimi çekmiyor..
İzledim güzeldi
Haklısın
Hayır izlemeli miyiz
Kardeşim izledi beğendiğini söyledi
İyy hayır
Iyy niye? Dfjdjf
nerde lan terlik
Haydaaa djdh
seviyorum seni hollanda gibi düşünme
Ne anlatıyorsun dayı ya
önlem alıyorum elalem ahahaha
İzlemedim.
İzle reis
Bakalım diyip geçmek yok, icraate geç djdj
izkledimmmm
Hayır ama sınıftakiler çok bahsetmişti ;)
Hayır izlemedim?
İzledim, güzeldi ama daha güzel olabilirdi.
İzlemedim
Hayır
Hatırladım
İzlemedim
Daha izlemedim
Hayır
Hayır izlemedim
Yoo izlemedim
İzlemedim
İzlemedim
İzlemedim
İzlemedim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?