Ben gittim, sinemada izledim. Asla susmadım, Allah'tan sinema salonu çok kalabalık değildi. İzleyicilerle sürekli iletişim halindeydik. Malum sahneler çıkınca herkes alkışladı hatta. Kendimizi kaybettik. Hayatıma ilk defa öyle bir an yaşadım.
Ben gittim çok güzel bir filmdi. Önce örümcek-adam eve dönüş yok fragman izledim dedim görmem lazım. Spoiler olmasın ama olay şöyle.
Örümcek adam eve dönüş yok filminde, Örümcek Adam'ın kimliği ortaya çıkıyor ve Dr. Strange'den yardım istemesiyle olaylar gelişiyor.
Örümcek Adam Eve Dönüş Yok
Tom Watts yönetmen koltuğunda iken başrollerde Tom Holland ve Zendaya yer alıyor. Spider-Man serisinin sonu gibi görünüyordu film ama merak etmeyin. Marvel Studios Başkanı Kevin Feige, Sony Pictures ile birlikte dördüncü bir Spider-Man filminin aktif olarak geliştirilme aşamasında olduğunu açıklamış. Efsane devam ediyor yani :)