Biliyorsunuz Johnny Deep dayak vs hikayelerinden dolayı filmin kadrosundan çıkarıldı ve yerine Mads Mikkelsen getirildi. Fragmanı izlediğimde oturmadı bir. Eskilerin tabiriyle ırmak geçerken at değiştirilmez. Mads Mikkelsen tamam karizma oyuncu ve hemen hemen her rolün altından kalkabilir birisi ancak serinin ilk iki filminde yer alan ve hafızada öyle yerleşmiş oyuncu değiştirmek seriyi bozmuş gibi yabancılaştırmış gibi geldi. Yorumlarınızı merak ediyorum.
Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore filmindeki yeni Grindelwald'ı canlandıran Mads Mikkelsen sizce olmuş mu?
Ben bir serinin karakterleri bozulunca filmin de bozulduğuna inanıyorum. Ancak izlemeden yine de karar vermek istemem. İlk iki filmde karakteri oynayan kişi gayet iyiydi. Umarım yeni oyuncu da onun kadar iyi olur.
Merhaba. Öncelikle güzel sorunuz için teşekkür ederim. Filmi bir bütün olarak tam izlemedim. Ama ben Johnny Deep’i çok beğeniyorum. Onu çıkarıp yerine bir başka oyuncuyu sonradan monte etmenin, seyirci açısından olumlu olarak yorumlanmayacağı ve yadırganacağı kanısındayım. Bence olmamış. 😎
Peki. Seviyorum tabi. Netflix platformundaki Johnny Deep filmlerini izledim aslında. Tekrar gözden geçirip izlemediğim varsa izlemek isterim. Teşekkür ederim. 🤗
Ikiside sevdiğim oyuncu ama bir karaktere aliştiktan sonra yerine başkasi gelince filmin tadi kaçiyor... bide o rol johnny depp'e daha çok yakişiyordu hem tarzindan hem karakterinden dolayi adolf hitler havasi veriyordu
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Sorular > Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore filmindeki yeni Grindelwald'ı canlandıran Mads Mikkelsen sizce olmuş mu?