Her ne kadar Tobey Maguire demek istesem de ben Andrew Garfield'ın rolünün hakkının fazlasıyla verdiğini düşünüyorum. Adam zaten çocukluktan beri Örümcek-Adam hayranı. Değerinin bilinmemesi beni üzüyor açıkçası. Kendisi ayrıca çizgi roman Peter Parker'ına çok benziyor. Kostümleri de çok iyi.
Merhabalar.. Tobey Maguire derim ben bu soruya. Örümcek adam için yaratılmış resmen. O suratının tatlılığı belkide beni cezbediyor. Ne kadaaar ciciiii🎈
Hepsi de çok yeterli ve yakışıklı oyuncular tabi ki ilk örümcek adam olduğu için Tobey Maguire yeri ayrı ama ben tam bir Tom Holland hayranı olduğum için onu seçiyorum. Çok yetenekli bir çocuk bence. Çok da hoş. Ve onun filmi diğerlerine göre daha eğlenceli geldi bana.