Bu soru başlığı altında izlemekten keyif aldığınız ve tekrar tekrar izleyebilirim dediğiniz aşk filmlerini yazabilirsiniz. Ayrıca bu filmi neden sevdiğinizi veya siz de ne gibi çağrışımlar uyandırdığını da yazarsanız sevinirim.
En sonunda yorumlara gelen filmleri bir bencede toplamak güzel olacaktır.
Çok fazla romantik film izlemedim. İzleyip de aklımda yer edinen tek bir aşk filmi var. O da "Unutulmaz Aşk" filmiydi. Sonu bayağı acıklı bitmişti, hiç unutamam.
Çok nadir aşklı-romantikli film izlemişimdir. O tarz pek izlemiyorum çünkü ama begendigim birkaç tane hint film vardı. ▪️Aşqui= ünlü bir şarkıcının aşkını anlatıyor. Sesini iyi bulduğu bir kadına ünlü olmasj için yardım ediyor ve ona aşık oluyor. ▪️Ikinci olarak Gajini. Aamir Khan'ın meşhur filmi izlemediysen tavsiye ederim. Bir Aşk hikayesi ve sonu acikli. ▪️Barfi var üçüncü olarak. İştme engelli Barfi'nin hikayesi ve ayni zamanda bir aşkk hikayesi. Gayet tatli bir filmdi.