Hayır ağlayamam ama içte içe duygusunu çok derin yaşayan insanlar da var. Mesela benim annem bırak filmlere ağlamayı, kendi annesi öldüğünde bile ağlayamadı ve ağlayamadıği için kendini sıktı ve acillik oldu. O yuzden ağlamamak =duygusuzum demek değildir. Kimi insanlar duygusunu başka şekilde yansıtırlar dışarıya. İkinci olarak en duygusal denilen film belki onda o duyguyu açığa çıkarmamistır. Yaşanmışlıklar, anılar giriyor devreye. Bir film birisini çok etkilerken, digerini o kadar etkileyemiyebiliyor. Mesela annelik ilgili bir film izleyen birisi eger annesi hayatta degilse daha çok etkilenip ağlayabilir. Ama diğeri için film duygusal olsa bile o etkiyi vermeyebilir.
Yanımda biri varken ağır biri olduğumdan ağlamam çünkü delikanlı kızlar.. Şaka şaka insanların içinde ağlamayı sevmiyorum ama tek izlersem ağlayabilirim evet
Ağlayan duygusal değildir. Ağlayan, duygusuna hakim olamayan zayıf, ap... l insandır. Bilim adamları zayıf, ap... l diyemedikleri için duygusal diyor kadınlara bence.😎