Korku filmi hayatımda 2 ya da 3 defa izledim sanırım. Izlemiyorum ve sevmiyorum çünkü bana iyi gelmiyor. Yillar once bu tane izledim o an korkmadım izlerken ama daha sonrasında biraz psikolojim bozuldu😀 Saçma sapan ağlamaya başladım. Aslında korkmuyorum ama sanırım bilinçaltımı etkiliyor o yüzden ben de izlemiyorum. Ve oradaki kanlı sahneler filan da midemi bulandırıyor. Hem konu olarak ta saçma geliyor bana, 2 saatimi ayırıp bir film izleyeceksem güzel ve anlamlı bir film olmalı.
bunun bide gece tuvalete gitmesi var. altına değilde tuvalete yapman gerekiyor. bu yüzden izlememekte fayda var. ne uğraşacam koridorun tavanıda ters durup bana bakan sırıtan beyaz elbiseli kızla ya da köşelerden karanlıktan beni izleyip kaçan yaratıklarla ya da ensemde duyacağım nefes sesiyle ya da içerden gelen şarkı söyleyen çocuk sesiyle falan. bide hep arkamda olacak durup durup arkama mı bakacam. yatağın altında ayaklarımı yemek isteyenlerden bahsetmiyorum bile... bence izlemeyin elektrikler kesilince her yerde olabiliyorlar çünkü...
Sorun şu ki film var, film var. Jumpscare içeren filmleri sevmem ve izlerken de gerilirim. Asıl başarı bir insanı jumpscare’sız korkutabilmektir. Mesela zombili veya seri katil içeren filmlere dayanırım ancak ruhani varlıklar ve şeytan çıkartma gibi korku filmlerinde bir tık gerildiğim oluyor. 😅 Hazır yazmışken sinema olayını da söyliyim, sinemada bende bazen tırsıyorum çünkü adamlar kapı kadar hoparlörlerle bildiğin ses basıyorlar ya. Hele jumpscare varsa tamam geçmiş olsun. 😄 Evde en azından ses ve görüntü senin kontrolünde.
Uzun zamandır izlemiyorum korku filmi ve aslında çok da severdim eskiden. Arkadaşlar ile çok izlediğimiz günler oldu. Sonra ortam dağılınca ben tek başıma izlemek istemedim hiç. En son işte korku seansı filmini izlemiştim. Bayağı oldu yani izleyeli ondan sonra hiç izlemedim. Gözümü kırpmadan izlerdim valla gülerdik bu ne oğlum makyaja bak derdik ama tek başıma aynı şeyleri diyeceğimi sanmıyorum. Ne zaman izlerim bir daha bilmiyorum valla. Yine arkadaşlar ile toplanırsak izleriz.
Pek sayılmaz yaa. Korkuyorum ben bildiğin... Hele ruhlu, perili filan olunca daha beter :-( Ancak şöyle bir eşiğim var; filmde korku veren "şey"i görürsem o zaman gerisi kolay geliyor. Görünmeyen gibi bir şeyse vay halime :-D
Korku filmleri bana etki etmiyor. Dabbe vb. filmleri izledim korktum ama çok değil. Ani şeylerden herkes korkar onlara korktum. Yoksa birden seslerin gelmesi vb. korkmam
İnsanda adrenalin salgılatmak tehdit ve güvensizlik duygusu oluşturmak için tasarlanan içerikler. Bazı kötülükleri ben bile kaldıramıyorum. Ama evet extreme derecede dayanikliyim