işte tam da sorun bu milletin korkudan dibi tavana vuran korku filmlerini onlarla beraber ya da tek başıma izlerken gram korkmuyorum düşünüyorum acaba ben mi korkusuzum yoksa haberim olmadan korku olgusunu beyinden mi sildiler
Korku filmlerinden çok korkarım bu yüzden genelde gündüz izlerim ama bir hafta boyunca geceleri yatamam yatsam bile su içmeye veya tuvalete kalkamam sabahı beklerim… kendime işgence etmeyi seviyorum galiba😀
Korku filmi izlemem çünkü fazlasıyla korkuyorum kendime bile bile işkence çektirmek istemem. O yüzden hiç korkmam gibi şeyler söylemem izlemeyi asla düşünmüyorum
Yoo onu kim dedi 😂Veya yoktuki ayrılayım? Veya vardı ki ayrılmayayım? Bu siteyi ne ilgi eder anlamış değilim 😂 işin güzel tarafı geçmiş olunacak bir taraf yok, bir atasözü vardır, "ortada fol yokk yumurta yok"😂
Bilmiyorum belki iyi niyetle söyledin ama bugün üzerime gelindi bu konuda😃 Benim yorumlarım sağ vurur sol gösterir. Sol vurur sağ gösterir. Amaç tamamen insanları manipüle edip ilişkim veya tekliğim hakkında net bilgi sunmamak😂
Aferin akıllı kızsın ama bu benim gözümden kaçmaz her yerde aşkınızı haykıeıyodunz bı baktım pıt dıye ayrılmıssınız amaan boş ver kız üzülme erkek milleti değşl mi hepsi aynı bk bunların al birini vur ötekini
Geçmişte hatalarım çok oldu, hangisinden bahsediyorsun ondan bile emin değilim 😂 yani şöyle bir şey, 7 ay önce ki tüm iliskilerimden pismanim eğer zaman dilimi 7 ay öncesi içinse evet haykirmalar oldu zaman zaman, ama ders alındı.
Bu sebeple de ilişki durumum konusunda insanları manipüle edici yorumlar yapıyorum ki sevgilim mi vaar ayrıldım mi aldatıldım mıı ne oldu ne gitti kimse net bir şey bilmesin😂
Kız ben seni baskasıyla mı karıstırdım bilmiyorum ama sna tavsiyem hatalarımızdsn her zmn ders çıkarırız bende burada biriyle oldum ama noldu pzvk çıktı her zmbki gibi erkeklere güvenilmeyecegini öğrendim