Selam KS ahalisi! Hayatımızdaki her şey endüstriyel bir hâl alırken, izlediğimiz filmlerin buna ayak uydurmaması düşünülemez! Bir film bazen sadece tuttuğu için ikinci, üçüncü veya dördüncü filmi çekiliyor maalesef. Sizin ilkini mumla arattı veya keşke hiç devam filmi çekmeselerdi her şeyi berbat ettiler dediğiniz bir film var mı?Uyumsuz Serisi devam filminde başarısız görülüyor..
Hangi seri filmin devamı sizi hayal kırıklığına uğrattı?
Hızlı ve öfkeli. En son resmenn izleyici ile dalga geçer gibi folyo ile kaplanan araçla güya uzaya çıkıp füzeyi imha ettiler. Yani bu nasıl mantıktır anlamıyorum. Deli olsa senaryoyu okur okumaz yırtar artar yahu. Zaten belli başına bir ismin var gittikçe hep batırdı
Uyumsuz filmi benim en çok sevdiğim filmdir. 12 defa izledim. 2. filmini 7 defa 3. filmini ise sadece 3 kere izledim. Gerçekten gittikçe kötüleşti ama kendi başına ele alırsak 3. filmde güzel 2 de. Ama devam filmi olarak zayıfladı.
Yine de keşke çekilmeseydi, berbat ettiler demiyorum. Yine çok seviyorum. Bu arada devam filmlerinde kesinlikle bozmayan aynı mükemmellik devam eden filmler genelde korku bence. Bunlar anabella serisi, ruhlar bölgesi serisi ve korku seansı serisi. Bunların kesinlikle bozduğunu düşünmüyorum
En İyi Cevaplar