
Gündüz film izler misin Yoksa Film güzel olsa bile geceyi mi beklersiniz?

Merhaba👋🌹
Elbette izlenir. Müsaitsem ve film izlemek istiyorsam “Kahretsin beee gündüz şu an izleyemem off” diyerek izlememezlik yapmam😆

Açar izlerim. 💃🏻
Keyifli izlemeler diyorum herkese🎞🍿🎞🍿
Kafam tamamen boşken, ruh halim tamamen nötrken izleyebiliyorum ancak filmleri. Gerginsem, üzgünsem, kafam dağılsın diye açıp bir şey izleyemem mesela, izlesem de anlamam. Ya da çok mutluysam, heyecanlıysam, beni yerimde durutmayan bir karın ağrım varsa yine odaklanıp film izleyemem. Günün saatleri beni etkilemiyor. Öyle bi zaman kavramım yok.
Teşekkürler…
Rica ederim.
Selamlar,
Bence gayet izlenir. Benim için film izlemenin günü saati yok. Ne zaman müsaitsem o zaman açar istediğim filmi izlerim. Fakat akşam izlemenin tabi ki her daim farklı oluyor bana göre.
İzlenir izlenmesine de gece verdiği tadı vermiyor.
Korku ve gerilimi gece izleyeceksin zaten.
Ama genel olarak ben gündüz film seytretmeyi sevmiyorum. İş güç oluyo genelde zaten.
Korku gerilim olunca gündüz izliyorum ben 😅
Yok bee sende gece izleyecen ki o gerilimi iliklerine kadar hissedecen 😃😃
Nasıl uyurum sonra sabaha kadar 😅
Simdi Türk yapimi izliyorsan dediklerine hak veriyorum. Dini kullaniyolar bide yoğun ses efektleriyle korku oluyor. Hani cidden ilk gece aklinda kalabiliyo. Yabanci yapimlarda oyle olmuyo pek.
Ama beni çok etkilemez filmden sonra en fazla 2 3 saat aklima geliyo. Öyle takılı kalmıyorum yani.
Kurgu sonucunda bide ben cok korku filmi izledigimden aliştım sanirim bak onla da alakasi olabilir bilmiyorum.
Bu konuda cesaretli değilim, Gündüz bir nebze izleyebilirim. 😅
İzleye izleye alışırsın. Gece izlerken ışıkları kapatma yalnız. asdfghdg🤣
Gündüz izlerken korktuğum filmleri gece karanlıkta mı izliycem 😅
Yok bu ben değilim 😅
Bi çilgınlık yap ne olacak shsjsjs 🤣
Şaka bi yana bende karanlıkta korku filmi ise seyretmem ışık olcak. Ama gecenin kasvetinde film seyretmek guzel oluyor. Gündüz film seyretmek hoşuma gitmiyor benim. (Sinemada degilse sinemaya gidersem gündüzde olur farketmez)
Çok çok izleyeceksemde vaktim olursa yabanci dizi izliyorum bazen gündüzleri. Oda vaktim olursa.
Kalp krizinden ölmem bu genç yaşımda ayıp olur 😅
En iyisi +13 ve gündüz izlemek.
İzleyecek dizi bulamıyorum son zamanlarda, filmler daha keyifli geliyor.
Film sektörüde yabancı dizi sektörüde eskisi gibi degil ya.
Saçma diziler cikiyo sezon onayı alıyo. Guzel diziler oluyo sezon onayı alamıyo.
Filmler desen çok amatör film var önceden onüme gelen filmi izlerdim artık yorumlara bakıp izliyorum.
Çunkü bazı filmler gercekten vaktini çalıyor insanın.
Film sektoruyle yabanci dizi sektorunu kiyaslarsam; yabancı diziler gene senaryo olarak bir tık önde geliyo bana.
Filmler çok saçmalamaya başladı.
Yani haklısın 😊🖐️
Eig için tesekkurler
Rica ederim 🙏
Cevap
15Cevap
İzlenmiyor. Uykum geliyor. Demin denedim otobüs saati gelene kadar evde vakit gecirmelik. Uyumuşum yine, gözümü açtım nasıl hazırlandım onu bile bilmiyorum, 5 dakika içinde taksinin içinde buldum kendimi.
Nereye gidiyorsun sen benden habersiz 😅
gece gündüz fark etmez korku filmi bi gece izlenebilir belki güzel oluyor çünkü :D sessiz ortamım olsun yter film izlemek için
Tabi ki izlenir.. Ortamı karartmaya bakar 😃 Koyu perdeleri bu yüzden çok seviyorum.. Keyifli günler..
İzlemişliğim var. Gündüz izlediğim filmlerden de, geceleri izlediğim filmlerden de keyif alabiliyorum.
korku film bence güzndz izlenmez çünkü zevki olmaz sarmaz bn izlemeyi terchi etmem şahsen
Gündüz çocuklar izler, gece sinema tutkunları, net...🦄🍀🍏⭐❤️
Pazarsa günduzde izlenir. Ama normalde gunduz sadece dizi izlenir
Gündüz de izlenir. Arinma gecesi de güzeldi
Anca gündüz izlenir.
Yoo herzaman izlenir 😀Anarşi baya etkileyiciydi
İlk film daha güzeldi.
Yok ya. Hic bir aksiyonu yoktu. Zengin birisi evinde bekliyor felan. En kotusude sonuncusuydu. Ilk arınma. Ben bunu ve bundan sonrasını baya beğendim
Şov olmuş bu biraz yaa, diğerinde suçlu olanları öldürüyorlardı, bunda günahlarından arınmak için kurban ediyorlar.
Alması yok. Kim kimi öldürebilirse öldürsün diyorlardi. Bir çeşit nüfusu azaltma çalışmaları gibi. Ha kimisi kendilerine farklı gerekçeler sunuyordu. O baska
Hayır gündüz film izlemeyi sevmem
Muhakkak akşam olmalı.
Izlerim molada falan .
İzlerim ama gece daha keyifli
Vardır tabi ki izleyenler efendim
Farkketmez her saat izleyebilirim.
Evet iş yerinde izliyorum müsait olursam
film izlemenin saati olmaz.. :)
İzlerim de güzel bir tad vermiyor
İzlenir tabiki
İzlenmez benceee
İzlenir
Her zaman izlerim
Gece gündüz izlenir
İzlenmez
Neden izlenmesin? 😄
İzlenirr
izlenir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?