Kasım ayını "aşk ayı" yapan bence bu filmdi. Siz ne düşünüyorsunuz?Keanu Reeves'a bu filmde aşık olan genç kızlardan biriydim😅 Üniversitede çok beklemiştim filmin gösterime girmesini..
"Kasım'da Aşk Başkadır" gibi filmler insanların aylardan ya da mevsimlerden bir şeyler beklemesine sebep oluyor mudur?
Benimde hayalim Charlize Theron guzelliginde o hayran olunacak bakislara sahip kadinin kalbine sahip olmak. Cunku o masumiyetin maddi karsiligi yok. Gordugun yerde opesin geliyorsa ama utaniyorsan iste kasimda ask baskadir derim.
Kasım dedin mi gam kasavet geliyor aklıma yaz bitmiş okul başlamış ilk sınavların zamanı gelmiş. Havalar soğumuş böyle bir ortam aşk için uygun değil bence
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Sorular > "Kasım'da Aşk Başkadır" gibi filmler insanların aylardan ya da mevsimlerden bir şeyler beklemesine sebep oluyor mudur?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Evet, hayatını başkalarının yönlendirmesi ile yaşayanlar çoğunlukta.
Bu yönden düşünmemiştim 🤔
Tüm tepkiler, söylemler ve eylemler bizleri yönetmeye yöneliktir.
Benimde hayalim Charlize Theron guzelliginde o hayran olunacak bakislara sahip kadinin kalbine sahip olmak. Cunku o masumiyetin maddi karsiligi yok. Gordugun yerde opesin geliyorsa ama utaniyorsan iste kasimda ask baskadir derim.
Dusunsene belki biz yerlerde karsi karsiya geldik. Bakistik. Gulumsedik ve yurumeye devam ettik.
Replikler fazlaca mantikli
O değil de
Kasım'da 34 bedenli küçük memeli küçücük fındık kalçali kalem etekli stilettolu gari ariyom 😝
İster istemez beklenti sarmalı oluşuyor diye düşünüyorum
Ergenler bekler ancak böyle bir şeyi
Yeni hesap mi actin sen
@AsabiÖküz Sen kimsin ya
Meryem sen misin
@AsabiÖküz hayır
Peki
Ergenlik zamanımızdan kalma bir filmin etkisi zaten bu
Sorduğun soruya verdiğim cevap bu abla anlamadın mi
Kasım bana hiç bir zaman aşkı çağrıştırmadı.
Neyi çağrıştırıyor ve neden?
Kasım dedin mi gam kasavet geliyor aklıma yaz bitmiş okul başlamış ilk sınavların zamanı gelmiş. Havalar soğumuş böyle bir ortam aşk için uygun değil bence
Zaman mekan kavramı tanımayan bir şey aşk. Teşekkür ederim açıklama için.
😊😊hanımefendi o tarihte aşık olunmaz demiyorum. Kasım ayının bende uyandırdığı hisleri söylüyorum. Yoksa kasıma ve aşka karşı bir kinim yok 😊
Anladım
Oluyordur muhtemelen ama beni etkilemiyor.
Güzel film :)