Sadakatsiz Nil ve Selçuk hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sosyal medyada haklarında gördüğüm bir paylaşımdaki yorumlar canımı çok sıktı...
Nil Selçuk un yaptıklarına kızdığı için ayrılmak istedi sonra Selçuk Nil in evine falan gidiyodu aynı zamanda da sevgilisi varmış yorumlarda selçuk nili hep mi beklicekti falan yazmışlar iyi yapmış yazmışlar bence haksızlar. Selçuk un tim kötü zamanlarında yanında Nil vardı Nil e şiddet uygulamasına rağmen Nil yanında kalmıştı annesine yardım etmişti. Nil in kalbi yok mu kırılmaya hakkı yok mu Selçuk Nil i hala seviyosa neden sevgili yapmış onu da anlamadım sevmiyosa da niye gidiyo Nil in yanına? Herkes beklemez çünkü seven bekler beklemeyen sevmiyodur ya da sadakatsizdir...
Sadakatsiz Nil ve Selçuk hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla