Kanka bebek dedektörlü ya o heyecanla kesin giderdim ben ve ppndeki adamın olduğu filmin adı ne kanka bu filmi bayadır arıyordum sanırım o aradığım film bu evlere giren hırsızlardan birisi demi bu adam
Bebeğe doğru bakmazsan o kadar heyecan yapmazsin bence... aynen hirsiz değilde çetelerden biri evlere girip insanlara siddet uyguluyorlar filmin adi otomatik portakal
O digerinden bir tik daha zor bence ama yinede gecerdim şemsiye baya zorlar ama şeklinden... biz derste yaptiğimiz tasarimlari falçatayla oyardik çikarirdik şeklini o yüzden az çok tercübem var
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ben Squid Game oyununda olmaktan da hadsiz hudutsuz nefret ediyorum nefffreeeeett!
Farz et oradasin
Ughh ben orada olmayı farzetmekten de inkâr edilemez derecede nefret ediyorum.
Tamam sen katilma o zaman xd
Yeşil ışık kırmızı ışıkta elenirdim kesin
O kolay ya ona benzer bi oyunda birinci olmuştum
Kanka bebek dedektörlü ya o heyecanla kesin giderdim ben ve ppndeki adamın olduğu filmin adı ne kanka bu filmi bayadır arıyordum sanırım o aradığım film bu evlere giren hırsızlardan birisi demi bu adam
Bebeğe doğru bakmazsan o kadar heyecan yapmazsin bence... aynen hirsiz değilde çetelerden biri evlere girip insanlara siddet uyguluyorlar filmin adi otomatik portakal
Aynen bu teşekkürler
Rica ederim
Hiç oynamadım bilemedim
Dizi bu ya dizide oyun oynuyorlar kaybeden gerçekte ölüyor kazanirsan büyük ödül
Pek bilmem iste
Camlı bölümde elenirdim herhalde :/
O bölüme henüz gelmedim nasil bir oyun o? ben direk halatta kaybettim zaten kesin...
Kırmızı yeşilde
O kolay ya
Bana bi o zor çok hızlı koşuyolar üstüne kırmızının k sini der demez nişan almaya başlıyo namussuz
O sirada hemen durman gerek ve kulağini iyi açman lazim biraz stratejik oyunu
Stratejik değil bence reflekse dayalı daha çok hızlı tepki vermek gerekiyor aşırı
Aynen refleks işi ama diğer oyunlara göre daha kolay ben kesin halat oyununda elenirdim diğer oyunlari görmedim daha ama onlarda zor birşeye benziyor
En kolay şeker oyma
O digerinden bir tik daha zor bence ama yinede gecerdim şemsiye baya zorlar ama şeklinden... biz derste yaptiğimiz tasarimlari falçatayla oyardik çikarirdik şeklini o yüzden az çok tercübem var
Cam bölümünde