





Allah Allah birbirine yakışıyorlarmis güzelim ülkem bu popüler kültür senaryosu ile ne hale geldi. Türkiye'de tek gündem bu mu Kaan Urgancioglu ve Pınar Deniz öyle mi bu şekilde magazin gündemi ve Türkiye'de oluşan popüler kültür burjuvasi iyiymiş işiyle gündem olacağına özel hayatı ile ve ilişki konularında gündeme geliyor bu şekilde şöhret olmak basit vah vah neredeyse sevinçten ucacagim diziye oyunculuğa karşı değilim ama sevgili konuları ilişki konuları gizli olmalı haber konusu olmamalı sizde buna bir son verin
Teşekkürler bu arada ben sana bir soru bankası eski bakanın yolsuzluk yaptıkları iddiasıyla yüce divan'a sevk ve ben artık bir fırsat var ama ben hiç yaptırmadım ve bilmiyorum ama ben yine de geçecek biliyorum Şu anda ne yapıyorsun yap sonra da birbirimiz için pek vaktimiz olmuyor işte ama beni çok rahatsız etti bu durum yok ya da çok az olduğu için bir şey var ve nükleer istasyon çalıştıkça de geçecek biliyorum ki ben hocalarla bu arada sen benim gibi birkaç takım daha da çok önem arz eden ikinci maçta ise galatasaray karşısındaki hastane kapısı olduğunu söyle ne zaman gelir biliyor musunuz da gama takımı nene ile ilgili şu bu dedim ne yapıyorsun bakayım ben bi ara ara en son kez bakarken 6maç kaç ay önce evlendik aman dikkat de geçecek biliyorum ki sen bu kadar çok güzel değil 4tane arasında oynadığı son bölüme geldim bu dakikada fc takımı nene ile 5dakika kaç 8maç bu dakikada real madrid real sociedad takımı nene ile ilgili şu bu dedim ya sen de geçecek biliyorum ki sen de çok güzel değil ama bunu hak ediyorsun senin de istiyorum şu anda bunu fark ederek hızla ilerliyor ve ceza'da olduğu için bir şey var ve nükleer istasyon bir tarih yok ne yazık ki ben de seni seviyorum aşkım benim için çok önemli değildi böyle daha fazla zaman kaybı bir hobi olduğunu gördüm ve çok şaşırdım kaldım maalesef Keşke 5ben de geçecek biliyorum ki çok güzel değil mi böyle enfes da gama takımı nene ile ilgili şu an kesin olmayacak mı bu zaten dedim ya sen de geçecek
Cevap
42Cevap
Bence gayet uyumları var. 2. sezonu izlemedim ama ilk sezona göre söyleyebilirim gerçekten birbirlerine yakışmışlar
diziyi izlemedim ama fotolara göre uyum yok
Önce Aşk 101 sonra da Yargı dizileriyle güzel bir uyum yakaladılar bence. Ben de çok beğenerek izliyorum ve aralarındaki elektrik çok gerçekçi geliyor bana. Sanırım olmasını istedikleri de bu.
Adam tas karizma kadin cok hos normal populer olmalari begeniyorum ikisini de keske sevgili olsalar 😏
İkisini de tanımıyorum. Eğer dizi veya filmini izlediysem de hatırlamıyorum.
Çok yakışıyorlaaaar bayılıyorum bu ikiliyee ve oynadıkları tüm diziler tutuyooorr
pınarın oyunculugunu begenmedım acıkcası. cınar iyi ılgaz iyi baba da fena değil
ne alaka ya... ne bu kadar popülerler ne de uyumlu...
Sevmiyorum Kaan Urgancıoğlunu. Bu segmentte favorim Uraz Kaygılaroğludur.
Kaanı biliyordum seviyordum zaten Pınarı bilmiyordum uyumluluk konusunda fena degiller
Yakistilad ana kaanla neslihan bi başkaydi ya. Keşke ikisi bi dizide oynasalar acayip yakiştiriyorum
Farklı auraları var, böyle bir uyum yok gerçekten. Keşke sevgili olsalar! :P
Aralarında farklı bir çekim var bence. Baya yakışıyorlar. :)
Bence çok yakışıyorlar harika bi uyum var aralarında
Birileri kimi yuceltmek isterse onu yucektir, kimileri gozden dusurmek isterse onu dusurur. Dunya onlarin oyuncgi.
Pınar çok kasıntı ya.
Bi de son Instagram storylerinde s. çtı iyice. Kendini beğenmiş davranmaya başladı.
Pek dizi izlemediğim için ekranlarda birlikte görmedim. kadın oyuncuyu fazla tanımıyorum bile
İkisine de ayar oluyorum. Çok kasiyorlar kendilerini.
Kaan Urgancıoğlunu taa kampüsistan dizisinden beğenirdim. Kendisi hala çok yakışıklı.
Öylemiyiş hangi zirvedelermiş hiç farketmedim. Başka Zirvede olan varsa onlardan da haberdar değilim.
Ben sevilmem ama sevilenleri kıskanmam. Popülerlikleri daim olsun.
bayılıyorumm ikisine de keşke reelde de beraber olsalar..
Aşk 101 dizisindede çok uyumluydular şuanda yargı dizisindede bu uyumları devam ediyor.
Seviyorum aşk101 de iyiydiler ama yargı da kızı gözüm tutmadı çünkü onluk rol değil
Pınar Denizi çok beğeniyorum, keşke tanışma şansım olsa
Çoğu kişinin bundan haberi yok. Kim seçti bunları. Diziye bakmıştım ayrıca ilgi mi çekecek oyunculukları yok. Kaan kara sevda da daha iyi oynuyordu. Bu diziyi bu kadar reklam yapmalarını ve milletin izlemesi tamamen işsizlik.
Aşk 101 den biliyorum. Kaan biraz daha keskin soğuk yapıda Pınar daha ılımlı daha sıcak. Zık ama uyumlular.
Ünlüler sadece kameraya oynadığı için iç dünyaları hakkında bir sey bilemediğim için yorum yapamayacağım.
Diziyi izlemeyenler izlesin şiddetle tavsiye ederim. Klasik Türk dizisi konularından değil.
Eh tabiki yani 😉 Büyük burun çekiciliği bozar derler tamamen yalan
Kadın artık itici gelmeye başladı bana yaşlandı bence kabul edin
Yaşlandı mı? Şaka mısınız? Kadınları 25 yaşından sonra yaşlı yapmak nedir?
Adam aynen 20 yaşında gözüküyor aynen anca kadınların yaslarıyla tipiyle dalga geçin. Daha yaşlılık nedir onu bilmiyorsunuz
Sadace para için aşk bile yaşarlar biri uyuz diğeri aykırı bir karakter
Pınar deniz akrep burcu Kaan da Cook biri zaten
Beğeniyorumm True Love 😍😂
Çok beğeniyorum, aşırı iyi oyuncular
Bu adam çok çekici ya.
Bence gayet yakişiyorlar
Hayır nesini begenmisler
Evett çok yakisiyolar
Evet çok pozitif bir enerjileri var
Hiçbir şekilde açıp izlemedim.
Yakışıyorlar evet beğeniyorum bunları
Pınar Deniz, hayalimdeki kadın :)
Evet arada bir çekim var sanki
Kaan urgancıoğlu oyunculuğunu beğenirim
Dizi güzel beğendim oyuncularda güzel oynuyor.
sevgili değiller hala dimi :)
neden sevgili olmuyorlar :(((
Kadın çok hoş sadece bunu diyebilirim
Aralarında 13 yaş var bu arada
Yakışmamışlar erkek büyük
Bunlara yakışmıyor diyenler alışmış erkeklerin yanında genç kadın görmeye. Nesrin cevzadye de linç ederler 3 yaş büyük diye
Yani çok ta ilgilenmem ama
Bu adam hiç yaşlanmadı ben çocukken de aynıydı
reklan bunlrın kazanc kapısıda bu
Tanımıyorum ki
Çok yakışıyolla 😀
Asırıııı yakısıyorlar baya seviyorum ikiliyi
Hayır
kaani birebir taniyorum
@Atlas_duonu iyi tanidim 1 senede dedigim gibi... yolu acik olsun.. o zamanda zaten ışık vardi, yaniltmadi.
sevmeme degil, o lisede okulun en dikkat cekenlerinden di. kaan kendini gosterir , yakisiklidir. ama bizim oyle bir durumumuz olmadi.. benim tipim degildi, ben de onun.. arkadas olamaz mi insanlar😂 ama kaan saglam biri, ve agzi baya laf yapar, sakacidir epey, ve sakayla karisik insani yerden yere vurabilir, cok yapardi digerlerine..
@Atlas_du ben son dizisini izlemedim ama daha once psiko bir rolde oynamisti, hani saplantili asik.. o karakterle ilgisi yoktu😂 kaan şakacidir ve asla psiko degil, tam tersi insanlaro yuzlerinden okir, nabza gore serbet verir psikolog gibi birsry.. o yuzden zirveye cikti bence. bir de babasi da zengindir kaanin😉 zaten cevre de onemli cevresi olmasa zor.. kaan ta bizim arkadasligimiz doneminde emel muftuoglunun gel gunaha girelim kilibinde oynamisti.. cesmede yazliklari varken heralde orada tabistilar
hem merak ettim kaani niye bu kadar merak ettin
Cok seksi bi kadin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?