Hellööö, 🥰
Bence film ✌️ Sizce?
Keyifli akşamlar dilerim ❣️
Bence film ✌️ Sizce?
Keyifli akşamlar dilerim ❣️

Film
Mac
Gezmek
Diğer belirtiniz yahuu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

2. Dünya Savaşı, Büyük Çarpışma, Kanlı Santa Cruz!
2. Dünya Savaşı, Japonya - ABD Arasındaki Savaşın Kaderini Değiştiren Adam Amiral William "Bill" Halsey!
2. Dünya Savaşı, Marshall Takım Adaları Baskını!
2. Dünya Savaşı, Japon - ABD Gerginliği, Midway İntikamı!
2. Dünya Savaşı, Büyük Çarpışma, Kanlı Santa Cruz!
Zamanında bu benceleri yazmıştım. Tarihi bencelerdir. Bunlarla ilgili bilimsel belgesel izliyorum. 360 derece savaş isimli bir belgesel.
Maç varsa maç izlerim. Yoksa canın bir şey izlemek istiyorsa açar film veya başladığım bir dizi varsa onu izlerim 😂
Aslında senin kapak fotoğrafında olan karakterlerin animesini tekrardan izlemeyi düşünüyorum 🤔😂😂
Cevap
30Cevap
Her ikisi de olur ben film izliyorum
Film tabiki de.
Senden önce ben.
Bunu izlemediysen izle lütfen.
Yanına peçete almayı unutma.🙂
Love ile film, maç ve gezmek tabii ki tek başına cumartesinin anlamı yok 🤪
Maç canlı ve milli değilse izlemem :))
Cevap belli..
Galatasarayın maçı yarın... Bu gün bir kaç dizi baktım
Gezmek ama hava soğuk ve annem davet etti ona geldim
Selam,
Bu soru gerçekten çok zor :) Artık o an modum neyse onu izlerim :D
Galatasarayın maçı varsa öncelik maçtadır yoksa film izlerim bende genelde
Galatasaray'ın maçı varsa dünya yansa bile maç izlenir
1. Hangi filmi seyrediyorsun
2. Mac ne demek
3. Bende az önce Jack Reacher adlı filmi izledim çok güzeldi
Herkes pazar günü izinli olmuyor maalesef
Bence alkol içilir 🥃😂
Film eşliğinde mümkün 😅
Film önerisi: V For Vandetta
O zaten 😏
Muhtemelen filim izlerim
Maçla aram yok film izliyorum.
Ne maçı ya kdksks dizi/film iyidir
Gezcem de uykusuzum ya
Film daha iyi olur gece gece maç saat 19/20 biter
Aslında film izlenir de Güldür Güldür is back 😃
Gezmek ve film hayatım hangisini istersen...
Maç ne ya 22 kişi bir topun peşinde 😄
Maç tabii takımın kazandı bak :D
Mac bitti simdi film😊
Ben aşksam gezmesini tercih ediyorum...
Canım hangisini istiyorsa onu...
Kesinlikle varsa Maç 😊
Barbarosları izliyorum
Hiçbiri
Ben hepsini yaparım
Bu arada maçı macbook diye anlamam 👌
Tabiki film..
Önce maç 🙂
Gezilir : )
Film ilk tercihim
Ne izliyorsun?
Maç izlenir.
Maç tabii ki..
Maç varsa önceliğim
Maç izlenir tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?