Çok renk var, ben ilk film gibi yeşil tonlarda beklerdim.
Keanue reis John Wick olmuş, sakalı kesmeli jsjsj
Kesin kötü olacak, ama yılın en çok kazanan filmi olur. Ajan Smith yok. 😟

Gördüm fragmanı. Yani diğer serileri gibi olur umarım. Çünkü bazı seri filmler eski tadı veremiyor. Bu bazen senaryodan, bazen de oyunculardan kaynaklanabiliyor. Fragmana şöyle bir göz atınca filmin güzel olduğunu görüyorum fakat zaten fragmanları etkileyici şekilde yaparlar ki, izleyiciyi filme çekebilsinler. Asıl önemli olan filmin tamamen nasıl olduğu. Bunun için genelde yorumları okurum ya da mümkün olduğunca film eleştirmenlerinin film hakkında ne tür bir yorum yaptıklarını okurum. Ama en çok izleyici yorumuna bakarım bu da bir gerçek. 🎬🎥
Lacivert, iyi bir izleyici değilsin, hayal kırıklığına uğrattın beni.
Neden Yeşil tonlarda değil açıklayayım hemen. Son filmde Sati, Kahin'e manzarayı gösterip, bak demişti. Kahin de bunu sen mi yaptın demişti. Sati ise bunu onaylayıp, Neo için demişti. Sati de bir Program ve doğa olaylarıyla ilgilenen bir Program. Yani Sati, yeşil tonu kaldırıp tamamen renkli bir Dünya yaptı Matrix'i. Bu sebeple de 4. filmde gördüğün Matrix Dünyası, renkli bir Dünya.
E ben biliyorum reis 😄
Öyle daha iyi olurdu ama, Marvel filmi gibi olmuş... 3 zaten bana göre iğrençti.
Film gelecekte geçecek yani kesin gibi...
Matrix ilk filminden sonra zorlama bir film haline geldi. Bazı şeyleri tadında bırakmak lazım diye düşünüyorum. Arka Sokaklar gibi oldu iyice, araya yılları koyuyorlar sonra biz film yaptık diye piyasaya sürüyorlar gibi geliyor.
Bir seri yapmak istiyorsa yapımcı, Hızlı ve Öfkeli gibi olmalı her yapımda izletmeli kendini. Böyle 5-10 yılda bir film yaparak aynı izleyici kitlesini yakalamak mümkün değil.
Yine de 1 milyar dolar garanti 😃
Yıllardır Matrix 4 çekilsin diyen bir kitle olmadı. Çekildi izleriz diyen bir kitle var. Bazı şeyleri bu şekilde düşünmek lazım, yoksa film için parayı bir şekilde insanlar zaten veriyor. 🙂🙂
Yani ama bence Matrix her türlü izlenir.
Adamlar ekran başında sohbet etse yine izlerim. 😄
Bakacağız, fragman umut verici değil, inşallah fragman filmi yansıtmıyordur. Yoksa hayal kırıklığı olacak. 🙂🙂
Evet mutlaka izlemek istiyorum dostum.
Nerelerdeydin Gandalf, özlettin kendini. Film kampına mı girdin yahu. Kaçtın sandık biz seni.
Neyse, filmi nerede izleyebiliriz, onu da öğren bizim için, senden haber bekliyoruz. 😎
Bulurum onu 😄
İlk ben izleyeceğim taktım buna.
İşim vardı yoktum, haftasonu burdayım.
Cevap
41Cevap
İzlerim ama aynı heyecanı verir mi şüpheliyim.
Yok izlemem. Ben zaten daha önce hiçbir filmini izlemedim ve izlemeyide düşünmüyorum. Aşklı komikli film severim ben. O ne öyle film pat küt çat çut. Hiç benlik değil. Insanın başını şey yapıyo. Vallahi sizlerde nasıl izliyorsunuz helal olsun. Iyi tahammülünüz var
Filmi izleyeceğim ama fragman bana pek umut vermedi🤔
Evet kötü 🙁
Hemen izleyeyim. Sevdiğim seri teşekkürler haber verdiğin için Gandalf ✌🏻
👍🏻
İzledim benim görüşüm
Bence birbirlerini hatırlasalardı daha iyi olur du tabi konuyu buna göre yapmışlar bir şey diyemem. Bilmiyorum pek beğenmedim fregmanı 😕
Sen ne düşünüyorsun
Bence de kötü.
Matrix karanlık ve yeşil tonlarda olur.
Gelirimli, mutsuz, kasvetli...
Bu çocuk filmi gibi, rengarenk, klasik ABD aksiyon filmi gibi. Kötü fragman
Bakalım filim nasıl olucak
Normal olsun yeter, çok bişey istemiyorum.
fragmanı beni sarmadı ya sanki biraz bozulmuş gibi o düzen.
Evet Ya 😒
izledim hayal kirikligi bekeldigimi gormedim lanet olsun 4 cu seriyi kurgulayan senaryosunu yapan ceken hepsinin cani cehenneme. adam gibi yapardiniz bu filmi.
İzledim.
Filmini de büyük bir merakla bekliyorum.
Ama beklenti içinde değilim.
Zira bence matrix, birinci filmle bitti.
Çünkü Matrix bir felsefedir.
Ardılları eğlencelik.
izleyeceğim.. ama fragman incelemesi olarak bu video izlenmeli baştan..
https://www.youtube.com/embed/wCvG1Tl8E3oTabi ki izleyeceğim. Senaryo bakımından gelmiş geçmiş en mükemmel 3 film arasında. Filmin tarihine bakarsak o döneminde en iyisi diyebiliriz. Merakla bekliyorum.
Bekliyorum bakalım 3 lu seriyi 300 kere izledik heralde
Hiçbir matrix filmini izlemedim, ilgimi çekmedi açıkçası
Sinemada ilk izlediğim filmdir kendisi. 99 ya da 2000 olsa gerek.
tabiki izleyecegim iki elim deterjanda bile olsa ehehehehe
Tüm seriyi izledim bunuda izlerim umarım kaliteli bir iş çıkarmışlardır.
İzlemezmiyim heyecanla bekliyorum..
Hemen şimdi bakıyorum
İyi 😄
Babam sağolsun kesin izlerim😅😅
Baban işi biliyor 😄
Valla o çok izliyor izlemedigimi de sayesinde izliyorum
Geliyor iki gözümün çiçeği 😳
Efsane film cidden
Diyaloglara kadar ezberlediğim 3 serinin üzerine filmin açıklanmayan kısımlarını açıklayan animatrix serisini izlemiş ve filmdeki her karakterin mitolojilere bağlanmış olmasına kadar dikkat etmiş biri olarak efsane kelimesi bile az gelir diyorum 👍
İzlerim ama 3 boyutlusu falan olacaksa onu beklerim 🙄
İlk üç filmide izlemedim bunu da izlemedim.
Sıra sıra tüm sorulara gidiyon shsdhhrh
Yarışma var
Ahshsh 😄 akıllıya bak
Böyle böyle birinci olcak
Sen varken zor :)
Böyle böyle ikimiz de kazanıyoruz djdjdj
Mantıklı taktik
Doğru yapış cevaba :)
Tabiki izliycem favori filmlerimden
Hiç izlemedim izlemem de
kesinlikle izleyeceğim beklenen dünyayı
Şimdi izledim. Bu film kaçmaz kaçmazzz
İnternete düşsün izlerim.
Keanu varsa izlenir kaçış yok
Çıkar çıkmaz gidecem filmine
Kesinlikle kaçırmam izlerim
evet izleyeceğim merak uyandırıcı
Önünde sonunda izlerim mutlaka
1 i izlemedim ki 4 ü izleyim sdgjk
Aynısı hocam 😂😂
Ben hiç izlemedim Matrix
İnternete düştüğünde izlerim.
İzlemicem
Neden 😟
Hoşuma gitmiyor ki
İzledim
Nasıldı reis ben sevmedim çok renk vardı.
Sinemada izlemek için gün sayıyorum gün
İzleyeceğim tabi kaçar mı bu film
Kesinlikle izleyeceğim.
Evet izlerim
nete duser ızlerız.
izlemem gandalfçım
yok sanirim
İzlemek isterim
Kaçmaz
Büyük ihtimal.
İzlerim belki
Evet izleyeceğim.
Ben beğenmedim.
İzlenir
İzlerim
Çok değişik ve mükemmel gözüküyor
İnşallah izlerim
İzlerim sanırım
Evet izleyeceğim.
İzlemiyorum
İzlemedim.
İzlicez tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?