Kendinize yakın hissettiğiniz dizi karakteri oldu mu?

Mesela hâl ve hareketleri, konuşmaları falan. Hayatımda iki diziyi çok sevdim sabah akşam verseler izlerim. 1. si Seviyor Sevmiyor , 2. si ise Baht Oyunu. Seviyor Sevmiyor da Deniz karakterinin hal ve hareketleri bana cok benziyor o yüzden izliyodum. Baht Oyunu Ada tam ben. Yazma tutkusu, aşka olan inancı ve tabi inancından, umutlarından yaralanması da bana benziyor. Ada'nın bazı hareketleri o kadar ben ki.. Karakteri canlandıran kişi öyle mi bilmiyorum. Ama diziyi severek izlememin tek sebebi Ada. Çünkü onda kendimi buluyorum.
Kendinize yakın hissettiğiniz dizi karakteri oldu mu?
Cevapla