Kavganız var hangi elemanı çağırırdınız😃?

Sadece tek kişi ama... Hangisi ha?
Kavganız var hangi elemanı çağırırdınız😃?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben şahsen POLAT'I çağırırım adam büyük davaların adamı. Silâh desen kavga desen strateji desen full. Ee ne demişler gotu yere yakın olandan korkacan 😂😂
Kavganız var hangi elemanı çağırırdınız😃?
Cevapla