
#movie_colic

Kaliteli yapilmissa ve cok fazla zombu gösterilmiyorsa severim😂
İlk defa bikaç gün önce bu tarzda film izledim. Filmler: 28 gün sonra ve 28 hafta sonra. Açıkçası beklediğimden iyiydi gece izlediğim için bolca korktum, gerildim ama oldukça beğendim. Öneririmmm
teşekkür ederim izlemiştim : )
Beğenmiş miydiniz?
evet çok güdeldi zaten diperi serinin devam filmi
Evet dayanamayıp peş peşe izledim ben de
Cevap
19Cevap
Fantastik bulumkurgu seven biri olarak miy miy yuruyen zombilerden nefret ederim
Anlamıştım sorun değil : )
Zombi filmi olarak Cargo filmini izlemiştim
Senin önerebileceğin var mı?
ölümcül deney serisini izle en çok onu beğeniyorum
Teşekkürler😊
Rica ederim...
Dünya da seyredeceğim son film zombi filmidir. Fakat bir şekilde walking dead izledim. Sezon bitti üzüldüm. Çok iyi bir dizi
Zombi dizilerini ve filmlerini pek sevmem. Sadece dizilerden The Walking Dead'in hayranıyım, film olarak Resident Evil i çok severim.
Çoğu zombi filmini izledim çok severim ama komedi karışık zombi filmleri çok kötü ya
Walking death tüm bolumlerini eksiksiz izlemis biri olarak kesinlikle seviyorum 🤩
28 days later'dan sonra izlediklerim sarmıyor. Keşke adam gibi devam filmini yapsalardı.
Bazen denk gelince izliyorum, icerigine goz attiktan sonra
zombileri severim
zombi temalı oyunlar ve filmler güzel olur
Severim ama işin bokunu çıkaran fimler yüzünden insan soğuyor
Evet, favori kategorilerimden biridir..
Yeniden hayata gelmiş , sözde daha fazla yaşama iç güdüsüyle, diğer canlıları yiyen az-canlıları mı? Ne bu yaşama merakı yaşasalar ne olcak zombi yani. Korona daha mukaddes
Hiç sevmem korku filmlerini keşke hayatın kendisideü romantik komedi tadında olsa
The walking dead benim için tutkudur ve herkese tavsiye ederim
Sıcak kalpler
Hem zombi hem aşk filmi izlemenizi tavsiye ederim.
Hiç sevmem izleyemem zaten.
Bayılırım özellikle Twd 😍
Evet WD, nin de üstüne tanımam
Güzelse izlerim konuyu işleme şekli çok önemli.
Zombi dizilerini ve filmlerini pek sevmem. Fantastik , bilim kurgu severim
Pek aram yok ya.. Keyifli geceler..
Yavaş yürüyen değil koşan zombi seviyorum 😂
Twd efsoydu tekrar baslamak istoyorum ya
Zombileri seviyorum ama sonrası sıkıntı ben de
Hayır korkuyorum ve sevmem
Mide bulandırıcı olsa da çok seviyorum.
Sevmem
asabi...
?
Sevmiyorum
Tabi ki ve gerilimi çok sarıyo.
Ben izlemem izleyemem
Hayır sevmem
İcabında izlerim😂😂
sevmem
Nefret ederim.
Sevmem
Pek sevmem.
Sevmiyorum
Hayır sevmem..
İğrenç
evet
Sevmiyorum çünkü korkuyorum jjfjfjff
Zombiler adamdır
Imm evet severim.
Hayır hiç
Severim
Hayır
biraz sıkıcı bence
Sevmem
Cok😍
Evet ama hepsi değil
Evet
Severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?