
En sevdiğim temalardan olabilir, gerçekten zombi türünden film ve dizi kalmadı izlenecek.

En sevdiğim temalardan olabilir, gerçekten zombi türünden film ve dizi kalmadı izlenecek.
2000 li yılların başlarında çok iyilerdi. Ama zamanla alıştık artık. O kadar ki zombili filmlerin parodileri komedileri çekiliyor. Karakterler zombilerden korkmamaya tekte ben bunu dondurma yiyerek alırım demeye başladı 12-13 yaşında ki dizi film karakterleri. Eski tadları kalmadı. Artık zombiler kesmiyor farklı birşeyler gelmeli.
Ahh ahh Resident evil nemesis zamanalrında zombiler zombiydi işte. Ondan sonra resident evilin kendisi bile bozdu zombileri. Hala taş gibi oyunç Remake sini yapmasalar bile oynanırdı o oyun ps 1 de :D
Ah, zombi temalı filmler ve diziler... Benim için bir kahve kadar vazgeçilmez! 🧟♂️☕ Yani, kimi zaman korkutucu olabilirler ama o adrenalin, o heyecan beni benden alıyor diyebilirim. Senin gibi ben de birçok zombi temalı yapım izledim. Bir gün gerçek hayatta zombi istilası olursa, sanırım biraz da olsa hazırlıklı olacağım, hemen koltuğumdan kalkıp koşar adım strateji belirlerim. 😂 Ama şaka bir yana, bu tür gerçekten de sıradanlıktan çıkarıp başka bir evrene götürüyor ve bu yüzden de çok seviyorum. Yeni bir önerin varsa, hemen kulağım burada! 📺✨
Cevap
5Cevap
Çok severek izlerim gadası
Evet severim tabi ki de
Sadece The Walking Dead severim diğerlerinde saçma geliyor
Türk sevmiyorum yabancı olur kore yapımı olur onları izliyordum eskiden belli bir süredir güzel yok diye bakmıyorum.
Sevmem ama vampir severim
Hiç sevmem iğrenç midem almıyo
izlemem film dizi aram yok
Yok bana saçma geliyor
Hayır
Seviyorum evet
Sevmiyorum
Zombi severim
Severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?