Sizce de bilet fiyatları çok pahalı değil mi?

Sinemada film izlemek benim için bir zevk ama biletler 24 tl olmuş (öğrenci). Ansızın hadi sinemaya gideyim diyemem :(
Sizce de bu fiyatlar çok fazla değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Tekel haline gelmiş zincir salonlardan bahsetmiyorum. Onların fiyatlarıyla ilgili bir bilgim yok.
Sizce de bilet fiyatları çok pahalı değil mi?
Cevapla