Kurtlar Vadisini yabancı bir ülke çekse örneğin ABD çekse ve neftlix de yayınlansa diziyi eleştirenler övgüye boğmaz mıydı?

Bence biz kendimizi eleştirmeye bayılıyoruz. Neymiş şiddet varmış , kan çokmuş. Dizi mafya dizisi. Bu bir mafya dizisidir sloganı ile çok iddialı başladı. Gerçek bir mafya dizisi öyle olur. Örneğin osman sınav amerikalı olsa övgüler yağardı , oktay kaynarca yine amerikalı olsa oscarlık oyuncu denirdi.
EVET.
HAYIR.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kurtlar Vadisini yabancı bir ülke çekse örneğin ABD çekse ve neftlix de yayınlansa diziyi eleştirenler övgüye boğmaz mıydı?
Cevapla