Naruto izlemiş olanlar var mı? En sevdiğiniz Naruto karakteri kim?

Şimdi beni linçleyenler olacak ama en sevdiğim karakter Sakura. Çünkü çok güçlü, biraz da havalı ve en önemlisi çok çalışkan ve güçlüü <3 <3 omg girl crush
Ve mangaka üçlünün içindeki tek kız karakteri salaklaştırmasa olmazdı değil mi, neymiş saskeye aşıkmış. Bir ara da saçmalıyordu ama kalbimdesin bebegül
Sonraki sırayı Jiraiya, tsunade, kakashi, naruto, tenmari, gaara izliyor. Nejiyi ve Shinoyu da severus.
Naruto izlemiş olanlar var mı? En sevdiğiniz Naruto karakteri kim?
Naruto izlemiş olanlar var mı? En sevdiğiniz Naruto karakteri kim?
Cevapla