Görünen köy klavuz istemez🤣
Körler krallığında şaşı padişah olur 😎😎😎

Severim evet cem yılmaz favorim ama çoğu komedi filmi basit ve kalitesiz recep ivedik en büyük örneği bu basit şakalara gülen bir toplum var inanamıyorum
😁haklısın

Komedi filmlerini çok severim. Özellikle Friends dizisi benim için çok harikaydı. Gerçi herkes için çok harikaydı. :)
Komedi filmleri veya dizilerini sürekli izlerim. Bir kaç film sitelerinden yardım alıyorum ve her gün mutlaka bir komedi filmi izlerim. Hem moralimi yükseltiyor hemde bana keyif veriyor. Jumanji 1 ve 2 filmleri de bana aksiyondan çok komedi ve eğlenceli geliyor. Aynı zamanda komedi filmleri beynimizde dopamin salgısı gerçekleştiriyor. Yani bir takım mutluluk hormonu salgılıyor. <3
O yüzden komedi türleri benim vazgeçilmezim.
😄 anladım
Ne varsa yine eskilerde var. Peter Sellers'ın Pembe Panter serisi çok komik.
https://www.youtube.com/embed/M7CUAMpBJjgJerry Lewis filmleri de güzeldi.
Evet ya
Cevap
29Cevap
Kaliteli olursa izlerim. Asabiyim ben, budapeste oteli veee Türk komedi olarak kolpacinoyu beğendim. Şahandan nefret ediyorum. Gora da güzeldi
👍🏻 Haklı
Pek sevmiyorum ya ama izlesem de yabancı komedileri tercih ederim çünkü yerliler genellikle küfür, bel altı şakalardan ibaret.
👍🏻
Listede Gora hariç diğer hiçbirini izlemedim. Komedi filmleri ile aramdaki mesafe gayet belli oluyor buradan.
😁 belli
Hep aynı şakalar, aynı olaylar. Artık hiç biri güldürmemeye başladı. Gerçekten kimsenin mi aklına farklı bir şey gelmiyor?
😁
Kemal Sunal'ın olduğu ve Recep İvedik türlerine O da sadece Recep İvedik 12 seviyorum
Tamam 😄
Pek sevmem. Ama İvedik güzeldi.
Daha çok aksiyon ve bilim kurgu filmleri severim
Bende
Haha her görüşe cevap vermek zorunda değilsin jeker şiy
Ayıp olmasın diye 😁
Eyvah eyvah ve aile arasında ki gibi filmler olursa evet..
Onlar güzeldi
sıkıcı ve saçma oluyor mümkün olduğunca izlemem ama kemal sunal ın bazı filimleri başkadır.
Evet ha
En beğendiğim komedi bu Aykut enişte ve o adamın filmleri
🤣
Eh işte filmine göre ama müzede bir gece çok iyi film izlemeyene tavsiye ederim
İzledim
Bayılıyorum. Keşke şöyle korkunç bir film serisi gibi komedi serisi gelse😌
O efsaneydi 🤣
Severmiş gibi görünürüm ama içimde bir nefret vardır:
😁
Severim
👍🏻
İzliyorum bazen. Güzel oluyor. Kafa dağıtıyor
İyi güzel
Severim, özellikle Recep İvedik'i
👍🏻
Yani canım sıkkınken izlerim aslında.
👍🏻
Olsa ilerim ama aramam
Nerde olsa
denk gelse yani. özellikle izlemem
Bu filmlerin cogunu izledim kolpacino efsane
Evet
🤣
Kaliteli Oyuncu Kadrosu Başarılı ile severim 😊
Mizah anlayışı iyi olanları sadece.
Kalitesine göre
🤓 anladım
Akıllı jojuukk😌
🤓 tabiki
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😋😋😋😋😋😉👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😉 hihiiimmm
Pes ediyorum işim var 🤣uğraşamam
Tamamm benimde işim var 😌
Temem
İzlerim severim
Temem 😒
Evet severim biraz.
👍🏻
Çok tercih etmem
İyi
:)) dövseydin
Yok ben de sevmiyorum 🤣
temem
Tercihim değil
Tamam
severim
İyi o zaman 😁
Çok severim
👍🏻👍🏻👍🏻
Evet severim.
Tamam
Sevmem
Bende ya
Şahanınkiler güzel oluyor 👍🏻
Çakallarla dans ve Kolpaçino serileri güzeldi.
Kaliteli olursa severim
Pek değil
Tamam
evet severim.
Severim. 😋
Çok da sevmem.
Komediyi yapamıyoz biz
Evet severim ben
Sevmediğim bi tarz..
severim
tamam
Severim
ehh işte
Pek sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?