bu yil yeni film geldi Korku Kapanı: Başlangıç sizce bu yeni film güzel olur mu hikayesine göre film başa sarilmiş yani günümüzde tekrar baştan çekiliyor yani 7 serisi degil bu çikan film nasil olur sizce düşünceleriniz nelerdir
Bazı bölümleri ne kadar iyi olduysa, bazı bölümleri de bir o kadar zorlama olmuş. Ben yine de bekliyorum. Çıktığı zaman mutlaka izleyeceğim. Sonuçta kendi kategorisinde efsane bir film. Eğer izlemeyenler varsa bana göre mutlaka izlemeli diyorum.
Bence iyi olmayacak. Boşa beklentinizi çok yükseltmeyin. Ama ben yinede her film gibi izleyeceğim. Yeniden çekimler genellikle berbat olmasıyla ünlüdür 😁