
son zamanlarda 2 sezondan uzun dizi izleyemediğimi farkettim, uzun senaryo gereksiz uzayan konu, diziyi sıkıcılaştırmaya başlıyor. Eskiler güzeldi ama yeniler hep bir hayal kırıklığı.

Oldukça haklısın. Bence şu dizi işide tek sezonda bitmeli. Ben çoğu dizinin 2 . ve 3. sezonlarını izlemiyorum. Çünkü dizi ne kadar harika olursa olsun beni açıkçası oldukça sıkıyor. Zaten türk dizileri de aşırı uzun 😂 Bu fobi değil bence alışkanlıklarla alakalı bir durumdur.

Öyle bi fobim yok ama uzun bi diziye başlayacaksam bi işimin olmamasına bomboş bi zamanıma denk getirmeye çalışıyorum çünkü bi bioum izleyince sornaki bolumu merak ediyorum hep böyle devridaim oluyor ta ki diziyi tamamen bitirene kadar. Bi günde 10 15 bolun izlediğimi hatırlarım o derece başladım mi ya dizi bitecek ya ben, yani anlamamaya başlayınca
Hızlı geçiyorum. Bazı sahneler aşırı uzatılıyor sırf 50 dakika olsun diye. Bazılarına dayanamıyorum izlenildiği için saçmalıyorlar kapatıyorum bırakıyorum
Cevap
11Cevap
Merhabalar,
Aksine beni daha çok çekiyor uzun soluklu diziler. Beni bir süre daha idare edecek diye sevinip duruyorum :)
bu da bende önceden vardı 3 den fazla sezonlu dizi görünce ohoo bunu mu izlicem derdim ama prison break’e başladkm 5 sezonu 20 günde bitirdim ve önyargımı da yendim artık uzun sezonlu dizielri izliylrum
Bakıyorum Netflix'e kaç sezonmuş diye, oha 5 sezon mu? Kim izleyecek bu kadar netrikayı diyip vazgeçiyorum. Mesela the 100. Bu kadar uyuz olunası, gereksiz liderlik taslayan tiplemelerin olduğu bölümleri oturup uzun uzun izlemeye tahammülüm yok.
bu yuzden dizi izlemiyorum film sadece en son izledigim Türk Tv dizisi de ben çok begendim diye 3. bölümde final yapmıştı ve zirvede bıraktı 😀
Hayattaki şansım, temsili😀
Aksine daha çok seviyorum. Prison Break’in 3. sezon 2. bölümündeyim şu an 😄
Prison Break i yeni izleyen olunca kıskanıyorum, keşke hafızamı sildirip ben de aynı zevki alabilsem😌
:))
Var kesinlikle o kadar izleyip de güzel sonuç alamazsam zamanım çöp olmuş gibi hissediyorum
İlk 5 bölümde belli ediyor kendini dizi, beğenmediysen hepsini izleme zaten sana yazık😀
Uzun soluklu dizi izlerim ama konusunun beni kendine çekmesi lazım.
Böyle bir fobim yok. Uzun soluklu diziler sürükleyici olduğu için daha çok tercih ediyorum.
diziler eskisi gibi sarmadığı için uzun sezonlu olması üşendiriyor
Evet var beğendiğim dizi olursa hiç kaçırmam izlerim
Uzun olması daha da hoşuma gidiyor. Doctor Who hariç çekinmem 😅
Twd prison break falan izledim severim sadece twd nin sonu geldi digerleri hep sona dogru ixlemedim
Sanırım ben artık dizi izleyemiyorum 😂 çok sıkıyor ya. Bir la casa de papel var beklediğim başka izlediğim hiç yok. Diz izleyim diyom sonra bıkıyorum. En iyisi film açıp 15 20 dk lık kısımlar halinde izlemek tavsiye ederim iyi oluyor😀
Ya bende sanıyordum ki bu sadece bende var :)) başlayamıyorum üşeniyorum bi
Şşş, yalnız değilsin😀
Ekteki diziye başladım geçenlerde 1 sezon izleyebildim süper dizi ama uzun ya lffmöx
Ekteki dizi soruya dahil değil aslında o bir istisna. Her bölümü heyecan verici sürükleyici bir dizi tavsiye ederim😀
Kesinlikle öyle ilk sezonunu izledim lakin 4 sezonu daha olduğunu biliyo olmak 😏
Ben ciddi ciddi Prison Breakten sonra dizi izleyemediğimi farkettim. İlk izlediğim bitirdiğim bir diziydi sonrası gelmedi 😂
Valla the walking dead dizisinin 10 sezonunuda bitirdim b0k gibi ama sarıyo yani
Dexter izlemekten hiç yorulmadım😍😃
Vaktimi boşa harcayacağım korkusu bende de var
Resimdeki en efsane film valla
Öyle😉
Ah Scofield 😍
Hayır yok
Yook.
Evet netflix de takılıyorum hep ☺️
Hayır yok
Ben asla tv izleyemiyorum
Hayır yok
Evet 😀
Hayir saçma ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?