Sizce Matrix serisinde Neo rolünü Brad Pitt oynasaydı seri bu kadar başarılı olur muydu?

Selam site sakinleri! Geçtiğimiz aylarda kulislerde dolaşan söylentiler sonucu kendisine Matrix filmi sorulan Brad Pitt, "The Matrix'i geri çevirdim. Kırmızı hapı seçtim." açıklaması ile gündeme damga vurmuştu. Brad Pitt'e film için teklif edilen rolün Neo rolü olduğu tahmin ediliyor. Sizin bu konudaki fikirlerinizi merak ettim. Sizce Neo rolünü Brad Pitt oynasa Matrix filmi bu kadar tutar mıydı?
Keanu Reeves Matrix serisinde oldukça başarılı bir performans sergiledi..
Keanu Reeves Matrix serisinde oldukça başarılı bir performans sergiledi..
Şimdi Brad Pitti Neo rolünde hayal edin ve klavyelere sarılın! 🙂🙂
Şimdi Brad Pitt'i Neo rolünde hayal edin ve klavyelere sarılın! 🙂🙂
Brad Pitt Neo rolünde çok daha başarılı olabilirdi!
Keanu Reeves zaten efsane oynadı. Kimse daha iyi iş çıkaramazdı!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce Matrix serisinde Neo rolünü Brad Pitt oynasaydı seri bu kadar başarılı olur muydu?
Cevapla