Selam site sakinleri! Geçtiğimiz aylarda kulislerde dolaşan söylentiler sonucu kendisine Matrix filmi sorulan Brad Pitt, "The Matrix'i geri çevirdim. Kırmızı hapı seçtim." açıklaması ile gündeme damga vurmuştu. Brad Pitt'e film için teklif edilen rolün Neo rolü olduğu tahmin ediliyor. Sizin bu konudaki fikirlerinizi merak ettim. Sizce Neo rolünü Brad Pitt oynasa Matrix filmi bu kadar tutar mıydı?Keanu Reeves Matrix serisinde oldukça başarılı bir performans sergiledi..Şimdi Brad Pitt'i Neo rolünde hayal edin ve klavyelere sarılın! 🙂🙂
Brad Pitt Neo rolünde çok daha başarılı olabilirdi!
Keanu Reeves zaten efsane oynadı. Kimse daha iyi iş çıkaramazdı!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizce Matrix serisinde Neo rolünü Brad Pitt oynasaydı seri bu kadar başarılı olur muydu?
Keanu 'ya gözümüz alıştığı için olmaz diyoruz ama belki de brad oynasa efso olurdu... Bu soruyu matrix serisini unuttuğumda tekrar düşünüp cevaplicam, 60 yıl sonra görüşürüz
Matrix'in başrolüne kimi koyarsan koy, başarılı olurdu. Zira oyunculuk üzerine var olmuş bir seri değil o, tamamen konusunun özgünlüğüyle var olmuş bir seri. Haliyle gerçek kesitteki sarı bıyığı da koysan, tutardı, isimlerin önemi yok..
Oynamadığı için performansını ne olurdu bilemiyoruz. Fakat benim tahminiz güzel taşırdı. Bana göre bu rol Keanu'ya inanılmaz oturdu. Esmer oluşu ve sürekli siyah giymeleri, görsel olarak birbirini tamamlıyor.