İzlerken Hange'yi hiçbir zaman erkek olarak düşünmedim. Daha sonradan bir baktım herkes cinsiyetini tartışıyor. Gerçekten erkek olarak gören var mı, ciddi soruyorum? Bana göre kesinlikle kadın. Ama dediğin gibi non-binary diye geçiyor. Bir de bir ara Armin'in cinsiyeti çok tartışıldı. Animede (yanlış hatırlamıyorsam 3. sezondaydı) ve mangada kaslarını falan görüyoruz millet hala kız diyor 😅
10
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hange animede kız mangada erkek gibi ve arminun cinsiyet olayı çok sacmaydi jdndnd
Bunu erkek olarak gören net bottur abi ya. Yani en azından animede kesinlikle kadın, zaten birkaç sahnede göğüsleri belli seslendirmeni falan da kadın diye biliyorum. Gerçi bunların hiçbiri mangada yok ama mangada da kadın olması daha ağır basıyor. Ulan İsayama kadın de geç işte bizi uğraştırıyorsun boş boş.