(Gizli soru sormadan edemiyorum sanırım bir alışkanlık)
Bazen düşünüyorum da izlediğimiz bütün senaryo, kurgusal şeyler hayal ürünü olmasının yanında birilerinin hayal, fantezi dünyası, yaratıcılığı yani kurgulamak için yazmıyorlar da sanki kafalarının içinde yanında olmak veya olmak istedikleri karakterleri yazıp çiziyorlar işlerinin yanında.
Bugün bir sinema salonunda veya akşam yemekten sonra tv'de sizin kurguladığınız dizinizin olduğunun düşünün, akşam ilk bölümü yayınlanacak konusu, senaryosu ne olurdu?
Bazen düşünüyorum da izlediğimiz bütün senaryo, kurgusal şeyler hayal ürünü olmasının yanında birilerinin hayal, fantezi dünyası, yaratıcılığı yani kurgulamak için yazmıyorlar da sanki kafalarının içinde yanında olmak veya olmak istedikleri karakterleri yazıp çiziyorlar işlerinin yanında.
Bugün bir sinema salonunda veya akşam yemekten sonra tv'de sizin kurguladığınız dizinizin olduğunun düşünün, akşam ilk bölümü yayınlanacak konusu, senaryosu ne olurdu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Korku filmi karakteri olurdum. Aldatan kadınları erkekleri işkence ederek öldürürdüm.
soruyu cevaplarken bile kendini yarattığın karakterle özdeşleştirmen <3
Teşekkür ederim bakışlarım herseyi anlatmaya yetiyor. Bizi bu hale getirenler utansin
Fantastik olurdu ayrıntı vermek istemedim nedense romana uyarlamak istiyorum inşaallah hayırlısıyla olur başarırım 🤓
İnsallah 😊
20 yılda bir ülkeyi becermek olurdu. Benim rolüm de seyirci olmak olurdu.
sivilceli cirkin suratini makyajla saklayan bi kiz ve o kizin makyajsiz halini okulda bilen tek kisi ve o kizi seven o bi cocuk. devaminda o cocugun eski yakin arkadasinin o kizin makyajsiz halini bilmeden sevmesi. aşk ucgeni
umarim anlamissinizdir biraz karisik yazdimda 😅
17yasinda misiniz allah askina olur böyle seyler eger cok rahatsiz ettiyse söylersin bi dah yapmaz
yanlış oldu sanırım
Ayy evet pardon ya nasil oldu anlamadim
Gerilim, mahkeme, aşk, psikopatlık 🙄😅 herşey 😅
camdaki kız dizisi varya o olurdum
Dram
Ah romantik.. 😅🥺💕
Zenginlik ve kumar <3
Aksiyon olurdu