
Bu sene vizyona girmesi planlanan Godzilla vs Kong filminde tarafınız kimden yana olacak?
Godzilla
Kong
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kong yenecek, yenmek zorunda. Godzilla herhangi bir sebepeten dolayı olumsuz etkilenmiş dünyaya saldırıyor. Mantıken elbette Kong'un dünyayı savunmak adına kazanması gerekir. Muhtemel olarak ilk savaşta kaybetse bile ikinci savaşta Godzilla'ya karşı gelebileceği bir balta ile kazanacaktır.
Kong desem godzillaya ayıp olur,
Godzilla desem konga ayıp olur,
Ben bu konuda tarafsızım,
Güç konusunda godzilla Kong tan fersah fersah üstündür,
Godzillanın güçleri, godzillanın zırhını füze delememiştir, nükleer patlamadan sağ kurtulmuştur, çok sayıda kendinden büyük canavarları yenmiştir 1 milyon tonluk darbelere dayanmıştır.
Normalde godzilla terlemeden bile alır ama
Malesef Kong hayaranı daha çok diye kongu kazandıracaklar,
Düşünsenize marvel deki thanosla sıradan bir insan dövüşüyor ve thanosu yeniyor.
Bu film de böyle bişey işte.
maymun kazanırsa saçmalık olur boyu uzun diye maymunluktan çıkmıyor abi maymun alt tarafı diğer tarafta ağzından atom bombası çıkaran çok sert derili bir yaratık var godzilla vurursa teklemesi lazım
Godzilla reis alır.
Ah eskiden Minecraft ta vardı mod olarak yüklerdik.
Tabi bilgisayar çökerdi.😂
Teşekkürler
Ricalar..
Cevap
12Cevap
Şimdi gönlüm Kong dan yana ama.
Godzilla alır gibi ya çok sakat yaratık.
Eğer Kong ölürse üzülürüm.
Ejder sevdiğim için hep Godzilla tarafıyım. Yaksın yıksın yok etsin tosunum.
Godzilla hem daha güçlğ hem daha uzun ve yapılı hem de içinde sanki nükleer reaktör var bu yüzden godzilla alır bence ama filmin senaryosun da kong'u kazandıracaklar büyük ihtimalle.
Dediklerine göre senaryo sızdırılmış
Spoiler
MechaGodzilla gelicek ve Kong ile Godzilla bir olup ona karşı savaşacak sonra birbirlerine karşı saygı duyup ayrılacaklar
Var zaten
Hani başlarda bir sahne var insanlar birşeyden kaçıyorlardı böyle merdivenden iner gibi, onları kovalayan şey sis içinde metalik bir üstü olan birşeydi işte o MechaGodzilla
Umarım
Kong adam Godzilla psikopat demişler. Hastasıyız psikopatlarin god diyorum
İkisini de çok seviyorum ama Kong'un kazanmasını daha çok istiyorum
godzilla daha güçlü geldi suyun içinde falan yüzebiliyo sanki şlcndkf
Keşke tek özelliği yüzmesi olsa
King Kong diyorum.
En azından kızlara nazik davranıyor :)
kong patates olur normalde. Ama bunu bileceğimiz için senaryoyu farklı şekilde değiştirmiş olabilirler yüksek ihtimal.
Godzilla parçalaaar :D
İyi olan kazansın.
😉😀
Godzilla içinden geçer Kong un
Godzilla kazanır gibi ama kong ' dan taraftarım
kong adamdır, godzilla ise sürpüntü :)
godzilla tımarhane kaçığı olduğu için kongu yener
Kong
Kong.. 💜
Kong reis tabii ki
Godzilla
Kong!
Kong.
Tabiki de kong...
Kong
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?