Netflix hiç kullanmadım. Oraya ait dizilerin hepsini farklı sitelerden izledim. Ama bir süredir Amazon Prime üyeliğim var. Aylık 7,90 ve gayet güzel içeriklere sahip. Tavsiye ederim.
temel paket gereksiz derecede artmış standart paketle arasında bir fark vardı önceden zaten eskisi gibi film de gelmiyor düzenli olarak, kullanmayız artık güzel diziler gelmedikçe
Kullanmaya devam edeceğim. Aylık sinema biletlerine vereceğim parayı Netflix'e veririm. Sadece dizilerin yeni sezonlarını daha erkene alabilseler iyi olurdu
Aslında dolar bazında çok yükselme olmadı ama tabi ki dolar 7.45 olduğu için zaten 2 dolar atsa bize 15 tl o yüzden yadırgamıyorum artık kullanmaya devam ederim. Seviyorum Netflix dizi ve filmlerini ayda 2 kez sinema fiyatına 30 gün yayın veriyorlar bence mahsuru yok. Olmasaymış iyiymiş ama yapacak bir şey yok. :D
Kullanıyorum bir süredir ama zamı çok bulmuyorum en azından 3 güne bir zam yapmıyor adamlar kullanmaya da devam ederim yani ortak kullanınca sıkıntı olmaz o kadar da
Ben mubi ve amazon kullanıyorum ya daha çok hitap ediyor bana ama son zamanlarda bazı şeyler hoşuma gittiğinden netflix alabilirim.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Gelen zam bir yana eşcinselliği işleyip durması artık midemi bulandırıyor yetti artık ya işi gücü cinsellik bilmemne. Doğru düzgün birşey kalmadı. Anca Kore dizileri izliyorum ama bir yere kadar o da..
netflix dizilerinin çoğunu ücretsiz internette var ben ordan izliyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Mubi'den gayrısı gereksiz bana. Mubi'ye de sırf bekleyen ve yavaş yavaş bitirdiğim şahane filmlerim olduğu için şimdilik üye olmuyorum. Yoksa can atıyorum, en parlayan platform.