Arzu ettiğin şeyler, beklemekten vazgeçtiğin anda gerçekleşir. Bu; hayatın ‘sen bakarken soyunamıyorum’ deme şeklidir. Bu replik filmin kaçıncı dakikasında geçiyor bi türlü bulamadım.
Ben filmi neredeyse 5 kez belki daha fazla izlemiştim böyle bir replik yok olmadığına da eminim. Hatta bana kızmışlardı neden bu filmi bu kadar fazla izliyorsun diye. Bu film benim en sevdiğim filmlerden biri ve bazen tekrar tekrar izlerim. Filmin her bir sahnesi aklımda.
Benimde çok sevdiğim bi film oldu 1. De anlayamıyor insan olayları fakt izledikce öğreniyor neyin ne olduğunu aşırı güzel ya. Büyük ihtimal replik te kitapta geçiyor. Filmde böyle şey yok dedğiniz gibi :)