Şu maşa ya sinir oluyorum hem şımarık hem düşüncesiz hem bencil o gariban ayıya etmediği kalmıyor... Birde şu bip bip diye kosan deve kuşu var Allah onun belasını...
Sinir ediyolar beni ya


Sinir ediyolar beni ya






Akıllı tavşan Momo ondan sonra gaga ile neydi unuttum onu sonra elif ve arkdşlrr sonraa pırıl daha varsa da hatırlamıyorum ben direk çizgi filmleri yazdım hepsi de çok slk ya
Gumball'ın babişi Richart çok tembel ve sinir
Cevap
10Cevap
Samurai jack'deki ''aku'' karakteri diyorum

Camp Lazlo da ki "Raj" sesi bile beynimin içnde cıyak cıyak bağırıyor, sesi sinir edici
Bugs bunny en nefret ettigim aynı zamanda en sevdiğim.
kukulinin kim olduğunu ne olduğunu bilmiyorum ama hep duyuyorum 😏
Pepeden ve o küçük tatlış cüceleri üzen pislik Pamuk prensesten nefret ediyorum.
Biz maşaya bayılıyoruz 😄
sinir olduğum karakter yok.
Sinir olduğum çizgi film yok ama siz güzel dile getirmişsiniz😂😂😂
Ahahahahaaha 😆😆😆 evet sinir bozucu. O ayıcık ben oluyorum evde. Niloya da gıcık hepsi öğk
Ay savaşcisindaki Usagi. En sevdigim anime. Ama kiz baya sinir bozucu. Hep ağlıyor
Caillou vardı hiç sevmezdim kuzenim geldiğinde onu açardı bana çok saçma gelirdi diyalogları vs
Jerry'ye aşırı sinir oluyordum, ulan Tom bir tutup öldüremedin şu mk faresini
Bip bip diye koşan kuşa sinir oluyorum
maşa niloya ve pepe ay çok sinir bozucular
Arı Maya yi unuttun
@couchyschwartz dogru onlarda var dayanamıyorum sinir oluyorum
Jerry yüzünden ağladığımi biliyorum🥺
Gargameeeeeeelllll. 😒😒😒😒
çizgi film seyretmeyeli yıllar oldu
Pokemondaki MEOW ve Jessie (roket takımı)
Evet Tazmanya canavarı.
Uğur böceğine uyuz oluyorum. :D
şu maşaya bende deli oluyorum
@_ΛqresiF_ Engelledin mi?😞
Ben Jerry den gıcık alıyorum 😂
Su kaslı çocuk brawo ya sinir oluyorum
Niloya ve pepe
Pembe panter.
Var Pepe.
Jerry😂
Coliu vardi bir ara deli olurdum
Yalnız değilsin
pepenin kız kardeşine sinir oluyorum
Çoğuna ama şimdi aklıma gelen tom ve jerrydeki tom
Maşa cidden gıcık
Niloyaa
Hepsi.
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?