Sizce LOTR mı? HP mi? Yoksa başka sevdiğiniz bir seri mi var? Eğer varsa yazabilirsiniz.
LOTR
HP
DİĞER
HİÇBİRİ
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu soru bana göre zor, ikisinden birini elemek diğerine haksızlık demektir. Harry Potter ve Yüzüklerin Efendisini defalarca izlemiş biri olarak iki projenin de yeri bende başkadır. İkisinin de konusu, oyuncu kalitesi ve heyecanı bana iyi hissettiriyor o yüzden ben ikisi demek istiyorum.
Harry Potter serisini hiçbir film serisiyle karşılaştırmam çünkü bu seri çok efsane, bence tam bir klasik. Filmin zaten ilk başından anlıyorsunuz ne kadar kalite koktuğunu, bence anlatmaya gerek yok görüyorsunuz :).
Aynen çok mükemmell
Cevap
5Cevap
Lord of the Ring bana daha çok hoş geldi, HP toplasan oturup bir bölüm izlemişimdir
Potterheadiz tabiki Harry Potter
Kesinlikle katılıyorumm
Iki tane asam var evde
Ne güzell. Bende almayı düşünüyorum
Pahali ama guzel
evet
Yüzüklerin Efendisi tabi ki
LOTR
Eru sizi taş yapsın!
Lord iyidir
hepsi çok abartılmış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?