Bir dizide (veya filmde) bir karakter öldüğünde onun için üzülür müsünüz?

Bir dizide (veya filmde) bir karakter öldüğünde onun için üzülür müsünüz?
diziye bağlı olmaksızın, genellikle biri öldüğünde, ailemden birini kaybetmiş gibi hissediyorum.
Bir dizide (veya filmde) bir karakter öldüğünde onun için üzülür müsünüz?
Cevapla