Kırmızı Oda dizisi hakkında ne düşünüyor sunuz?

Kırmızı Oda dizisi hakkında ne düşünüyor sunuz?
Sosyal medya da görüyordum ama izlemeye hiç fırsatım olmamıştı, bugün youtube den izledim.
Göz yaşlarımı tutamadım özelikle Meliha 'nın yaşadıkları olaylar anlatırken.
Bu tarz olayların çok yaşandığını biliyordum ama izlemek çok daha etkiliyor insanı.
Türk televizyonlarında saçma sapan senaryolar topluma kötü örnek olurken, böyle dizilerin olması çok güzel bence.
Siz ne düşünüyor sunuz?
Kırmızı Oda dizisi hakkında ne düşünüyor sunuz?
Cevapla