Cory'e de üzülmüştüm ama Naya arkasında 4 yaşında bir çocuk da bıraktı, kaç gündür de aranıyor, o yüzden çok daha acı bence. Ne yazık ki oğluyla beraber bindiği tekneden kayboldu ve bugün cesedine ulaşıldı :(Aynı dizinin oyuncularından Cory ve Mark da geçtiğimiz senelerde ölmüştü. Dizinin çekim ekibinden de sanırım 3 kişi öldü.
Naya Rivera'nın cansız bedenine ulaşıldı. Glee dizisi lanetli olabilir mi?
Tesadüf mü yoksa işin perde arkasında bir şeyler mi var? Şüphe bıraktırmıyor değil yaa aslında ama dizinin konusu neydi ki hiç izlemedim yanlış bir şey yansıttılar mı hiç öyle
Çok üzücü. Çocuğu annem denize girdi, çıkmadı demiş. Yavrum kiyamam :(( Valla yazdıklarını okudum aynen var bir durum dizide. Hani gel oyna şöhret ol deseler, gitmem:)
bir an düşündümde reyting için yapılan bir şey gibi katilin yönetmen cıkması ne kadar ilginç olurdu dimi :D lanetli olduğunuda düşünmedim yani sonuçta dinimize göre böyle şeyler yok yani şöyle bir filmde oynadığı için insan niye lanetlensin ki :D
Dizide Warblerlara bir kız girmişti hatırlıyor musun? Lea bir siyahinin öldürülmesiyle alakalı paylaşım yapmıştı. Bu warbler kız da cevap verdi işte seti cehenneme çevirdin diye falan
Bunlardan biri ırkçı mı, neden kendilerini öldürmüşler, bir insan neden bunu yapar ki kendine? Diziden olduğunu sanmam ama, normal bir diziymiş anlattığına bakılırsa
Bu resimlerde ırkçı olan kişinin resmi yok. Adı Lea Michele bakabilirsin. Birisi çocuk p*rnosu videoları çekiyormuş sanırım. Sonra kendini asarak intihar etmiş. Birisi de alkol ve uyuşturucudan öldü. Bu resimdeki kız da boğulmuş büyük ihtimalle
Müzikal ama drama da yazıyor sonra konusu iyi değilmiş ya lise yarışması falan mı ne öyle gördüm sanki, bir de sanırım ben daha farklı şeyler seviyorum veya ben dizi sevmiyorum bilemiyorum. 😂 Çünkü uzun zamandır yerli/yabancı dizi hiç izlemiyorum. 🙂 Dizilerden soğudum sanırım