Lolita filmi cok iyi değil mi?

insanın içini kımıl kımıl yapyıor nedense 😍😈

cok hosuma giden basyapıt bir film ya xd kubrick'in değil ama 97 yapımı olan cok daha güzel işlenmiş

kımıl kımıl oldu için <3
Güncellemeler
+1 yıl
kımıl kımıl xd
Güncellemeler
+1 yıl
rus edebiyatının önemli başyapıtlarından biri olan ve tüm dünyada coğu kişinin beğenerek okuduğu romanı tr de sApIkLık Bu DaŞ yAğAcAk bAsımıza yauv diyen cahil anadolu yobaz kesmi kötülüyor hahaha :ddd kendilerinin yemediği halt yok görüyoruz bu kesimde pedofili sübyancılık gırla gidiyor :d
Lolita filmi cok iyi değil mi?
Cevapla