Benimde zamanında çok izlediğim ve hala sevdiğim yapımlardan olan Esrarengiz Kasaba yaz tatili için amcaları Stan'ın yanına giden Dipper ve Mabel'in başına gelen ilginç olayları konu alıyor. Sizde bu eğlenceli yapımı seviyor musunuz?
Esrarengiz Kasaba Hakkında (Wikipedia) Esrarengiz Kasaba (özgün adı: Gravity Falls), Alex Hirsch tarafından oluşturulmuş Disney Channel orijinal serisidir. Alex Hirsch'in yönetmeni olduğu ilk çizgi filmidir. Ayrıca Alex, bu seri ile adını dünyaya duyurmuştur. 15 Haziran 2012'de bir ön gösterim olarak ilk bölüm ABD'de yayınlanmıştır. ABD'de 1. sezon, 20. bölümle 2 Ağustos 2013'te bitmiş, 2. sezon 1 Ağustos 2014'te tekrar başlamıştır. Dizi Amerika'da 15 Şubat 2016'da, Türkiye'de ise 15 Mayıs 2016'da final bölümünü yayınlamıştır.Bilgiler (Wikipedia) Format Animasyon serisi
Tür Komedi Macera Fantezi Gizem Dram
Proje tasarımcısı Alex Hirsch
Yönetmen John Aoshima
Yaratıcı yönetmen (ler) Michael Rianda
Seslendiren (ler) ABD Jason Ritter Kristen Schaal Alex Hirsch Linda Cardellini
Türkiye Ali Hekimoğlu (Sadece 1. sezon) Sercan Gidişoğlu (2. Sezon Başından Beri) Selen Öztürk Ercan Demirel Cüneyt Sayıl Nurhan Yılma
Tema müziği bestecisi Brad Breeck
Açılış müziği Gravity Falls
Besteci Brad Breeck
Ülke Amerika Birleşik Devletleri
Dili İngilizce
Sezon sayısı 2
Bölüm sayısı 40
Yönetici yapımcı Alex Hirsch
Yapımcı Tobias Conan Trost (Yapımcı) Rob Renzetti (Denetleyici yapımcı)
Evet çok severim her bölümünü izlemişimdir vendi tam ben ya harika bir kız ama benim sana bir sorum var neden bence gibi hazırlayıp da soru sormuşsun bence yapsaydın ya bunu çok uzun bir soru olmuş.