'Öyle Bir Geçer Zaman Ki' dizisini beğeniyor musunuz?

Sevgili KS Kullanıcıları! 2010'da yayına Kanal D'de giren ve 3 yıl süren, sevilen dizi Öyle Bir Geçer Zaman Ki'yi izlediniz mi veya güzel mi? Bu aralar Kanal D'de yayınlanıyor ben ordan izliyorum. Gayet güzel bir dizi.
Öyle Bir Geçer Zaman Ki dizisini beğeniyor musunuz?
'Öyle Bir Geçer Zaman Ki' dizisini beğeniyor musunuz?
Cevapla