
- Halo yaklaşık 20 yıllık geçmişi olan bir oyun. Yakın zamanda dizi olarak izleme şansını elde ettik. Oyunda benimsediğimiz Master Chief in aksine kaskını çıkaran bir Chief karşıladı bizi. Üstelik senaryo tamamen oyuna entegre şekilde yazılmamış. Buna rağmen evren görsel olarak gayet yeterli geldi bana. Belki de diziyi çekilir yapan yegane faktörlerden biriydi bu.
- Aynı anda gerçekleşen farklı hikaye akışları gördük. Chief den bağımsız olarak çekilen bölümlerde bitse de diğer bölüme geçsek diye serzenmek işten bile değil doğrusu. Yine de oyunu oyamayanların da keyifle izleyebileceği bir dizi olduğu için de mutluyum.
- Üstelik Spartan ların nasıl meydana geldiğini anlatmaları çok hoştu. Ama ben biraz geçmişi daha önceye dayanan Witcher a benzettim bu dönüşümü. Ve kadın Spartan lar.. Galiba dizide görmekten en mutluluk duyduğum şeylerden biriydi.
- Beğenmediğim bir şey varsa o da açık ara Cortana sanırım. Oyundaki (özellikle 3-4) taş gibi Cortana neredeee bu Küçük Emrah bakışlı Cortana nerede. Ciddi ciddi her gördüğümde bu ne yaa diyerek ufak bir ezikleme güdüsüyle baktım.
- Gelelim biricik Spartan ımız Jhon 117 ye. Oyuncu oldukça yakışmış ve hormon kapsülünün verdiği duygusuzluğun mimiksizliğini de, mimiksizliğe rağmen hissedilen duyguyu da bana geçirdi. Sadece ve sadece adamın burnuna bakmaktan izleyemediğim zamanlar oldu. Evet maalesef burnu yamuk ve burun delikleri eşit değil. Septum Devilasyonu denilen durumdan muzdarip sanırım. Bir de bacak günlerini atlama lütfen sevgili oyuncu. Üst vücudu pumplayıp gelmek tek başına işe yaramıyor. Bizim Chief'imiz bacak günü atlayıp göğüs sırt girmez, ayıp etmişsin.
- Oyunu benimseyen izleyiciler olarak belki detaylara çok takılıyoruz ama siz bize takılmayın. Klişeler olsa da baygınlık geçirmediğimiz için memnunum. Doom gibi süper oyunların, berbat uyarlama filmlerinin yanında şaheser kalıyor bence. İyisiyle kötüsüyle kendine iyi ki yapmışsınız dedirtiyor . 10/6 veriyorum. İzlenir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Teşekkürler güzel bir bence olmuş
İzlemedim. Not bırakayım izlerim belki bir ara emeğine sağlık 🙂
Single da arkadaşlarla deli gibi oynardık be aklıma geldi bak
oyunların diziye dönüştürülmesi çok mantıklı gelmiyo bana eski xzevki kalmıyo bence yine de eline sağlık :)
Emeğinize sağlık iyi paylaşım
Bütün bunları senmi yazdın destan yazmışsın resmen
Evet ben yazdım. Üstelik söylemek istediklerimin tamamını söyleyemedim bile maalesef.
Hey maşallah aslanım benim
2 sezon bekliyorum.
Superrrr
Harikaa
halo dayı oyun olmuş