İtiraf ediyorum: Ben bir Aşk-ı Memnu bağımlısıyım! 🖤
"Ama zaten hangimiz değiliz ki" dediğinizi duyar gibiyim. Yıllar geçse de tekrar tekrar aynı heyecanla izlediğim dizi sayısı 3'ü geçmez; Aşk-ı Memnu da bunlardan biri.
Peki biz bu diziyi neden bu kadar seviyoruz, hadi birlikte bakalım!
İkonik repliklerini ezbere bildiğimiz kaç dizi var?

İzlediğimiz çoğu dizide replikleri 2 dakika sonra unutuyoruz. Peki hafızamızdan çıkmayan o meşhur repliği hangimiz unutabilir: "Tabi siz anneleri tarafından size emanet edilen çocuklara, her bakımdan yetersiz gördüğünüz bir kadının annelik etmesine şiddetle kaşısınız ama." 😎
Bihter bu repliği söylerken Matmazelin yüzünde oluşan ifadeyi hatırlayanlar kimler? 🙋🏻♀️
"İmkansız aşkın çekiciğili" desem ne dersiniz?

Aşk kendini her zaman izletilir. Peki ya imkansız aşk? Hepimizin imkansız bir aşkı vardır. Belki de bu yüzden Bitter ve Behlül ile bu kadar iyi empati yapabildik. Birbirlerinden uzak kalamaları ama bir türlü de kavuşamamaları kalbimizi küt küt attırdı. Peki sence en çok Bihter mi sevdi yoksa Behlül mü? Bence finale bakacak olursak cevap belli. 🥺
Firdevs Hanım'ın entrikalarını izlerken eğlenmedim diyen yalan söyler.

Aşk-ı Memnu bağımlısı olmamızın başlıca sebeplerinden biri de Firdevs Yöreoğlu karakteri bence. "Sen Bitter Ziyagil'sin aptallık etme!" repliği hala kulaklarımda çınlıyor. Her şeyi kendi kontrolünde tutmaya çalışan, üzerine vazife olmadığı halde her şere burnunu sokan bir kadın. Bihter'le yarış halinde görünse de kızını en çok o düşündü bence. 💔
Tabi ki oyuncular.. Beren Saat, Kıvanç Tatlıtuğ ve diğerleri...

Aşk-ı Memnu oyuncu kadrosunu sabaha kadar övebilirim. Beren Saat'in güzelliği ve yeteceği, Kıvanç Tatlıtuğ'un mükemmelliği... Sözler kifayetsiz kalıyor. Ya Hazla Kaya; eğer Nihal karakterinden nefret ettiysek bu Hazal'ın mükemmel oyunculuğu sayesindedir. Baştan sona yıldızlar geçidi diyebiliriz. 🤩
Veee hepimizi kalbinden vuran Final Bölümü!

Eğer, hala Aşk-ı Memnu bağımlısıysak biraz da final bölümü yüzündendir. O kadar vurucu, o kadar acı verici bir final yaptılar ki her izlediğimde ilk kez izlemiş gibi etkileniyorum. “Beni beni, Bihter’ini...” dediği yerde hangimiz yıkılmadık ki? Yıllar geçse de hala Bihter'in ölüm yıl dönümünü anan fanları var. Onları asla suçlayamayız. 😢
Aşk-ı Memnu fanlarını görelim bakalım, burada mısınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer