Uzun Bölümlerine Rağmen Mükemmel Anime Dünyası

Naruto

Naruto benim izlediğim ilk animeydi. Hala izliyorum aslında. Çok hayran kaldım. Naruto'nun çok harika ve örnek oluşturacak bir karakteri var.

Naruto'daki çoğu karakter bana örnek oldu. İzlerken kendi kötü yanlarımı da gördüm.

Tek Naruto'dan da değil.

Hokage Naruto
Hokage Naruto

Saiki Serisi

Bence oldukça iyi ve zekice hazırlanmış bir anime. Bana sıradanlığın ne kadar güzel olduğu hatırlattı.

Saiki inanılmaz güçleri olup sıradan olmak isteyen bir karakter. Ama arkadaşları onu hiç yalnız bırakmıyor :)

Saiki Bey
Saiki Bey

One Piece

Çok fazla olumlu görüş var. Bir sürü bölümü olmasına rağmen herkes izlemeye değer buluyor. Şu an evimizde wi-fi olsaydı bende izlicektim. 😁

Uzun Bölümlerine Rağmen Mükemmel Anime Dünyası

Bleach

Kardeşim "O kadar güzeldi ki başka anime izleyelim gelmiyor. Hiçbiri Bleach kadar güzel değildir." dedi. 😁 Siz düşünün yani gerisini.

Uzun Bölümlerine Rağmen Mükemmel Anime Dünyası

Şimdilik bu kadar sınavlarım falan olmasaydı izleyebilirdim. Hatta belki Naruto'yu da bitirebilirdim :)

Neden insanlar bu kadar güzel şeyleri keşfetmemişler diye merak ediyorum :)

Uzun Bölümlerine Rağmen Mükemmel Anime Dünyası
Cevapla