Naruto
Naruto benim izlediğim ilk animeydi. Hala izliyorum aslında. Çok hayran kaldım. Naruto'nun çok harika ve örnek oluşturacak bir karakteri var.
Naruto'daki çoğu karakter bana örnek oldu. İzlerken kendi kötü yanlarımı da gördüm.
Tek Naruto'dan da değil.

Saiki Serisi
Bence oldukça iyi ve zekice hazırlanmış bir anime. Bana sıradanlığın ne kadar güzel olduğu hatırlattı.
Saiki inanılmaz güçleri olup sıradan olmak isteyen bir karakter. Ama arkadaşları onu hiç yalnız bırakmıyor :)

One Piece
Çok fazla olumlu görüş var. Bir sürü bölümü olmasına rağmen herkes izlemeye değer buluyor. Şu an evimizde wi-fi olsaydı bende izlicektim. 😁

Bleach
Kardeşim "O kadar güzeldi ki başka anime izleyelim gelmiyor. Hiçbiri Bleach kadar güzel değildir." dedi. 😁 Siz düşünün yani gerisini.

Şimdilik bu kadar sınavlarım falan olmasaydı izleyebilirdim. Hatta belki Naruto'yu da bitirebilirdim :)
Neden insanlar bu kadar güzel şeyleri keşfetmemişler diye merak ediyorum :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer