Trt Çocuk'u izleme (me) niz için 5 sebep

Benimki sadece bir fikir(adı üstünde bence) izleyip izlememek size kalmış.

1)Çünkü Trt Çocuk Dünyanın en ponçik kanalıdır

Trt Çocuku izleme (me) niz için 5 sebep

Kanalda Emiray diye bir çizgi film var. Gerçekten akıllara zarar, ben bu yaşta izlerken korktum ya. Resmen Kurtlar Vadisi Jr.

2)Çünkü Trt Çocuk izlediğinde izlediğinin karşılığını alırsın

Trt Çocuku izleme (me) niz için 5 sebep

500 bölüm boyunca aynı şeyi sürekli tekrarladınız kötüler sonradan hep iyi oldu 5 yıl oldu İbi saklı kapıdaki sakat annesini kurtardı kadın Baldiyar'a geldiğinde yıllarca hasta yatak olan kadın iyileşti nasıl diye sorduklarında da "Temiz Hava" dedi. Lan S*ktir git"

3)Çünkü Trt Çocuk asla tıpla çelişmez

Trt Çocuku izleme (me) niz için 5 sebep

Bu da önceki İbi örneğiyle hemen hemen aynı. Kaç tane doktor Clara yürüyemez demiş ama Clara kızımız dağlara gittiğinde yürümüş nasılsa. Sebebi de dağların "temiz hava" sıymış. Ya çocuk mu kandırıyorsunuz kardeşim?(evet)

4)Çünkü Trt Çocuk asla Dini şeylerle beyin yıkamaz

Trt Çocuku izleme (me) niz için 5 sebep

Benim Yeşilçam kopyası çizgi filmden bir hayır beklemem hata zaten

5)Çünkü"Trt Çocuk'tan Al haberi"

Trt Çocuku izleme (me) niz için 5 sebep

Çünkü devletin kanalı olmak bunu gerektirir

Oylamayı ve yorum yazmayı unutmayın, teşekkürler💙

Trt Çocuk'u izleme (me) niz için 5 sebep
Cevapla