Benimki sadece bir fikir(adı üstünde bence) izleyip izlememek size kalmış.
1)Çünkü Trt Çocuk Dünyanın en ponçik kanalıdır

Kanalda Emiray diye bir çizgi film var. Gerçekten akıllara zarar, ben bu yaşta izlerken korktum ya. Resmen Kurtlar Vadisi Jr.
2)Çünkü Trt Çocuk izlediğinde izlediğinin karşılığını alırsın

500 bölüm boyunca aynı şeyi sürekli tekrarladınız kötüler sonradan hep iyi oldu 5 yıl oldu İbi saklı kapıdaki sakat annesini kurtardı kadın Baldiyar'a geldiğinde yıllarca hasta yatak olan kadın iyileşti nasıl diye sorduklarında da "Temiz Hava" dedi. Lan S*ktir git"
3)Çünkü Trt Çocuk asla tıpla çelişmez

Bu da önceki İbi örneğiyle hemen hemen aynı. Kaç tane doktor Clara yürüyemez demiş ama Clara kızımız dağlara gittiğinde yürümüş nasılsa. Sebebi de dağların "temiz hava" sıymış. Ya çocuk mu kandırıyorsunuz kardeşim?(evet)
4)Çünkü Trt Çocuk asla Dini şeylerle beyin yıkamaz

Benim Yeşilçam kopyası çizgi filmden bir hayır beklemem hata zaten
5)Çünkü"Trt Çocuk'tan Al haberi"

Çünkü devletin kanalı olmak bunu gerektirir
Oylamayı ve yorum yazmayı unutmayın, teşekkürler💙
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar