1.Uzay yolu (Star trek) 1968 de yayına başlaması ile tv nin baş yapıtı olmuştu.
2..Bonanza Kovboy dizisi olarak zevkle izliyorduk..
3.Dr.Kimbile meşhur kaçak diye oynayan dizi çok seyirci toplamıştı.
4.Uzay 199 çok ama çok entresan geliyordu ayın dünya çevresinden kopup uzayda gidişi.
5.Beratta baya heyecanlıydı ve seviliyordu..
6,Komiser Kolombo harika bir sizi idi ve bir polisin dahasını naklediyordu.
7.Entrikaları öğreten birt dizi Dallas çok takip edilmişti.
8.Bize aile birliğinin en güzel örneğini veren harika bir sizi idi.Küçük ev..
9.Şahin tepesi de başka aile entrikaları dizisi idi.
10..Kara şimşek böyle araba var mı dedirtmişti ama şimdi, var.
Evet bunlar TRT nin em kral dizileri idi ..Daha davam edecek.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar