18 yas 190 boy 90 kilo iyi mi, boy kilo oranim yasima gore normal mi?

Güncellemeler
1 gü
Ya aslında daha fazlada gelismek istiyorum biceps daha fazla olsun istiyorum 2 senedir gidiyorum spora karın kasımı gelistirmek istiyoruk bunların yanında
18 yas 190 boy 90 kilo iyi mi, boy kilo oranim yasima gore normal mi?
Cevapla