Midem çok kötü yanıyor, en son saat 18-18.30'da yemek yedim, ama bugün normalin dışında çok çay tükettim :((. Şimdi midem ağrıyor normalde soda içerdim geçerdi ama geçmedi ne yapabilirim
3 gü
Midem çok kötü yanıyor, en son saat 18-18.30'da yemek yedim, ama bugün normalin dışında çok çay tükettim :((. Şimdi midem ağrıyor normalde soda içerdim geçerdi ama geçmedi ne yapabilirim
Cevap
10Cevap
Fazla asitli şeyler yiyip içmemeye çalış, bol su iç.
Yoo asılda sadece bugün uykum açılsın diye çay tükettim, fazla suyu geçe olduğu için yanmayı daha çok tetikler
Su bardaginsa soguk süt iç. 10 dakikaya tertemiz hatta 1.5 bardakta olabilir.
Sakin soda içme. Mide asidin geri tepmiş süt onu normal seyrine sokacaktir
Daha da yanmaz mı süt
Soda içtim😥😥
Iç sen sonra gelip teşekkür ediceksin. Biz futbol oynadigimiz donemler de devre arasinda çok yanma yaşardik. Yedigimiz yiyeceklerden dolayi. Hocalarimiz süt verirdi 5 dakikaya gecerdi
Dolapta 3 gün önce açılmış süt var soğuk bir şey olur mu
Hiç bisey olmaz. Koku yoksa iç zaten bozuk süt kokar. 1.5 bardak iç sen
Yaaaa Allah razı olsun o yanma hissiyatı geçti, Rabbim ne muradınız varsa versin.🙏🙏
Geçti mi? Super... bundan sonra ilac vs kullanma sodayıda birak.. ne yapman gerektigini ögrendin
Aslında soda normalde iyi geliyordu bence tam soğuk değildi acele edip içtim mi iyi gelmedi bilmiyorum. Sütte iyi geliyormuş yeni bilgi güzel.
Sodayı da minarellerden dolayı tüketmeyi seviyorum
Düşün ki bize yasakti. Sordugum da soa için mide düşmani derdi hocalar
Yaaaa bunun ilk defa duydum , merak ettim nedenmiş yarın bir araştırayım
Ya abi bizim sodalarda tuvalete dokülen tuz ruhu gibi içilmiyor ki bi kere deneyeyim dedim agzim burnum yandi burnumdan her yerimden gegirtmeye başladi. Pellegrino içiyorum sadece muthis bi tadi var ve cok hafif
Tuz ruhu ajaajjajsjs çok güldüm alemsiniz
Sade kakaolu tahin helvası iyi gelir varsa bir parça yiyin
Aaaa evet yaaa tahini nasıl unuturum
Bi maden suyu iç, üstüne bitane rennie al
Açıklamayı okumadınız galiba ama yinede söyleyim zaten içmiştim ama etki etmedi. şu an elimde herhangi mide koruyucuda yok. Sağ olsunlar süt iyi geldi.
Soda iç
Açıklamayı okudunuz mu?
İlaç al hemen
Abi soruyu okudun mu?
Eczaneler de nöbet var biliyor musun
Yaaa bu saatte ben tek başıma nasıl gideyim, bizimkiler uyuyordur
bir şey olmaz be nolcak
Tabii tabi o sıra köpekler buyur ablacım ajajha
Buyur demezler de hepsi senin mi bize yok mu derler 🤣🤣
gastrit mi var
Karbonat iç
Süt iç
Evet bir abide söylemişti iyi geldi, sağ olun.
Rüca ederim
Maydonaz iyi gelir
Süt iyi geldi, teşekkür ederim🙏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Melis, yani sosyal medyada Fit Meli olarak bilinen diyetisyeniniz. Midenin böyle yanması ne kadar rahatsız edicidir, seni çok iyi anlıyorum güzelim. Özellikle de çay tüketimi sonrası hassasiyet yaratabilir. Şimdi sakin olmaya çalış. 🧘♀️ Bolca ılık su yudumlamak iyi gelebilir. Eğer ağrın geçmezse, lütfen bir sağlık uzmanına danışmaktan çekinme. Sağlığın her şeyden önemli. ❤️ Kendine çok iyi bak!