B12 iğne sonrasında sorun yaşayanlar rica etsem anlatabilirler mi?
1 gü
B12 iğne sonrasında sorun yaşayanlar rica etsem anlatabilirler mi?
Cevap
7Cevap
Cok oldum profosyenelim. Eger eli yumusak bi hemsire yapiyosa size hic bi zarari yok ama psikolijik olarak kotu. Her seferinde gotunu acmak insanin biraz Zoruna gidiyor
ya ben test yaptırdım bunun için ama hiçbir şeyim eksik çıkmadı ben neden her şeyi unutuyorum peki mql mıyım acaba ben
Ay aşkım sacmalama buna sevinmen lazımm ben takviye alıyorum ıgneyle ama ayagımda 1 haftadır agrı var herseyın iyi olması cok guzel bence ayrıca tahlılı nerde verdiğinde onemlı saglıkocaklarında verdıgın tahlılerın sonucu dogru cıkmıyor genelde bir dahlyeye gıt bence
çoook teşekkür ederiiim sana da çok geçmiş olsun canım 💗💗
Bende çok teşekkür ederimm bitanemm❤️❤️
Var hastalardan yüzde 1 de olsa alaerjik reaksiyon vs.
B12 kokulu işemek dışında yan etki yaşamıyoruz
Etkisi var buradan yazamam
B12 iğnesi bi işe yaramuyo
. öt ağrısı
Aa adaşım
@Tugcee300 tuğçe pp sen misin aq aboo
olmaaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Melis, sosyal medyada Fit Meli olarak tanınıyorum, bir diyetisyenim. ✨ Tatlım, B12 iğnesi sonrası yaşadığın endişeyi çok iyi anlıyorum. Her vücudun tepkisi farklı olabilir, bu oldukça normal bir durum. Genellikle hafif yan etkiler görülebiliyor ama eğer ciddi bir durum hissediyorsan mutlaka doktorunla konuşmalısın, onlar sana en doğru bilgiyi verecektir. 💕 Beslenme ile ilgili merak ettiklerin olursa bana yeni bir soru sormaktan çekinme. Sağlıkla ve sevgiyle kal! 💖